مهلت ۲۳ روزه ملی‌پوش ۲۳ ساله

انتظار می‌رود که هافبک پیشین سپاهان طی روزهای آینده با انتقال قرضی از دینامو زاگرب به وضعیت نامساعد خود در این تیم پایان دهد.

به گزارش ایمنا، علی کریمی در نیم‌فصل اول حضورش در فوتبال اروپا لژیونری ناموفق محسوب می‌شد زیرا فرصت بازی در دینامو زاگرب را پیدا نمی‌کرد. پس از انتقال به لوکوموتیو زاگرب ورق برای هافبک سابق سپاهان برگشت و او با بازی برای این تیم حتی به ترکیب اصلی تیم ملی هم رسید.

کریمی که سال ۲۰۲۱ با دینامو قرارداد دارد با پایان حضور قرضی‌اش در لوکوموتیو بار دیگر به تیم اول شهر زاگرب بازگشته است تا باز هم همان وضعیتی را پیدا کند که سال گذشته در چنین روزهایی داشت.

در ۶ مسابقه رسمی دینامو در آغاز فصل جدید شامل چهار مسابقه در لیگ کرواسی و ۲ بازی از دور سوم لیگ اروپا کریمی حتی روی نیمکت هم جایی نداشته است. البته کسی هم انتظار نداشت که ملی‌پوش ۲۳ ساله ایرانی با شروع فصل برای دینامو بازی کند اما پیش‌بینی می‌شد که او باز هم به صورت قرضی به یک تیم دیگر منتقل شود. اتفاقی که تا این لحظه نیفتاده است.

۲۳ روز دیگر پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال کرواسی بسته می‌شود. باید دید ظرف این مدت کریمی به یک تیم دیگر قرض داده خواهد شد یا وضعیت نامساعدش در دینامو در سال منتهی به جام جهانی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 314453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.