بیش از ۹۵درصد از اماکن شهرضا دارای کد پستی هستند

شهرضا - رییس شورای شهر شهرضا گفت: تاکنون بیش از ۹۵ درصد از پروژه کدپستی اماکن شهرضا اجرا شده و مابقی آن نیز در ماه‌های آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی احمدی در جلسه علنی شورای شهر شهرضا که با حضور منتخبان پنجمین دوره این شورا و در محل ساختمان شورای شهر شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: شورای دور چهارم فعالیت خود را در شرایطی آغاز کرد که شهرداری ۷.۵ میلیارد به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهکار بود و متأسفانه به دلیل مدیریت غلط این میزان در سالهای بعد به ۱۷ میلیارد افزایش یافت.

وی اظهار کرد: در مدت ۲۰ ماه گذشته بدهی ۱۷ میلیاردی شهرداری تصفیه شده و در شرایط فعلی شهرداری هیچگونه بدهی ندارد.

رییس شورای شهر شهرضا بیان کرد: در مدت ۴ سال گذشته این شورا ۳۱۱ جلسه برگزار کرده که نتیجه آن ۹۶۳ مصوبه بوده، این در حالی است که بیش از هزار جلسه نیز در ۶ کمیسیون و زیرکمیته‌های فرعی شورای شهر برگزار شده است.

احمدی تصریح کرد: در این دور از فعالیت شورای شهر کمیسیونهای بهداشت و درمان و خدمات شهری به مجموع کمیسیونهای این شورا افزوده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از اجرای بیش از ۹۵ درصد از پروژه کدپستی اماکن شهری شهرضا خبر داد و افزود: مابقی این پروژه نیز در ماه‌های آینده اجرا خواهد شد.

رییس شورای شهر شهرضا همچنین تلاش اعضای این شورا در راستای ارائه خدمات ویژه به جامعه بانوان شهر شهرضا را از جمله دیگر خدمات شورای دور پنجم برشمرد و افزود: ایجاد ۴ تاکسی تلفنی ویژه بانوان و نیز، آماده سازی مجموعه باغ بانوان از جمله این موارد بوده است.

احمدی با اشاره به راه اندازی بازارچه صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار شهرضا، اظهار کرد: این اقدام در راستای تحقق اصول اقتصاد مقاومتی و با هدف کمک به معیشت این گروه از بانوان انجام شده است.

کد خبر 314364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.