قاچاق کالا اقتصاد داخلی را تضعیف می کند

چادگان - فرماندار چادگان گفت: قاچاق کالا نوعی فرار از قانون و تضعیف اقتصاد داخلی محسوب می‌شود.

مهدی اسدپور در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، با بیان این که پدیده شوم قاچاق کالا تهدیدی جدی برای سلامت تولید و اقتصاد کشور است، اظهار داشت: قاچاق کالا منجر به کاهش تولید و لطمه به اقتصاد ملی می شود.

فرماندار چادگان قاچاق را موجب اختلال در حرکت چرخ های اقتصاد کشور دانست و عنوان کرد: قاچاق کالا فرصت‌های شغلی مؤثر را از بین می‌شود.

وی با اشاره به پیامدهای سوء قاچاق کالا و ارتباط آن با اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: قاچاق کالا و ارز تا حد زیادی بر اقتصاد جامعه تأثیرگذار است.

اسد پور با بیان این که قاچاق کالا نوعی فرار از قانون و تضعیف اقتصاد داخلی محسوب می‌شود، افزود: مبارزه با این پدیده اتحاد و انسجام همگانی را می‌طلبد.

وی ادامه داد: قاچاق نوعی فرار از قانون و تضعیف اقتصاد داخلی محسوب می شود.

فرماندار چادگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای داخلی، گفت: کاهش تولید داخلی و بیکاری، اصلی ترین اثرات مخرب قاچاق کالا بر اقتصاد کشور است که همه سازمان ها باید  برای مقابله با این پدیده شوم  تلاش کنند.

وی در پایان با تاکید بر افزایش تعامل بین دستگاه ها در برخورد با پدیده قاچاق کالا، بیان داشت: دستگاه های متولی با برنامه ریزی مناسب، گام های موثر و قابل توجهی را در این زمینه بردارند تا از مهم ترین عوامل بر هم زدن تعادل اقتصادی در کشور جلوگیری گردد.

کد خبر 314206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.