بکارگیری فناوری های نوین در دستور کار مدیریت شهری

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری متولی ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت به شهروندان است، همین موضوع مدیران شهری را ملکف می کند که از فناوری های نوین استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مصور در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین شهری با حضور در غرفه شبکه اطلاع رسانی شهر اظهارکرد: اصفهان، شهری است که بر اساس هدف گذاری اصفهان ۱۴۰۰، شهری هوشمند و خلاق تعریف شده است.

وی ادامه داد: چاره ای نداریم غیر از آنکه همه آنچه که تکنولوژی در اختیار ما می گذارد به کار بگیریم تا بتوانیم در زمینه های مختلف رشد کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان عنوان کرد: نمونه ساده استفاده از فناوری های نوین شهری، همه تکنولوژی هایی است که می تواند به کار گرفته شود تا آب مورد نیاز فضای سبز تامین شود.

وی افزود: در زمینه ایمنی و بحران هم امروزه باید تکنولوژی های جدید به کار گرفته شود تا در بحران ها و شرایط خاص شهر آمادگی مقابله را داشته باشد.

مصور تاکید کرد: به طور حتم با روش های سخت افزارانه قبلی نمی توانیم مسیر مدیریت شهری را ادامه دهیم از طرفی دیگر خود صفت هوشمند بودن شهر، ترافیک را کمتر می کند.

وی اضافه کرد: شهرداری متولی ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت به شهروندان است، همین موضوع مدیران شهری را ملکف می کند که از فناوری های نوین استفاده کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: زحمتی که همکاران ما در مرکز فناوری های نوین شهرداری اصفهان کشیدند هم راستا کردن همه امکانات کشور به ویژه شهر اصفهان و شرکت های دانش بنیان است.

مصور ادامه داد: در این راستا می توان نشان داد در فضایی که حرکت می کنیم چه امکاناتی را داریم و مصرف کنندگان آن چه استفاده هایی می توانند داشته باشند.

کد خبر 314179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.