افزایش ۴.۷ درصدی کشفیات وقوع جرم در ۴ ماهه نخست سال جاری

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: کشفیات وقوع جرم در چهار ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، سرهنگ مصطفی مرتضوی در نشست خبری نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس سایبر استان به سمت توانمندی و کارآمدی ارتقاء یافته اظهار کرد: در حوزه کشف جرم، اشراف اطلاعاتی، کنترل رویدادهای سایبری و پیشگیری از جرم  کارنامه درخشانی را به شهروندان عرضه کردیم.

وی با اشاره به اینکه پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان به یگان نمونه فضای سایبر در سطح کشور تبدیل شده است، بیان کرد: با پشتیبانی‌ فرماندهی انتظامی استان در حوزه‌های مدیریتی، ستاد و فنی پلیس فتای استان، شاهد توانمندی این یگان بودیم که یکی از ارکان موفقیت و مسائل شاخص و اثرگذار در این موضوع میزان تعامل با اصحاب رسانه بوده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با ابراز امیدواری در برقراری تعامل هر چه بهتر با رسانه در انجام ماموریت‌ها، عنوان کرد: استفاده از این ظرفیت در حوزه‌های آموزشی و پیشگیرانه در ارتقای آگاهی مردم موثر است.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی متوقف نمی‌شود، تاکید کرد: متاسفانه آمار آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی سیر نزولی نداشته و در سه ماهه امسال شاهد کشف وقوع ۲۷ درصدی جرایم و وقوع ۲۱ درصدی جرایم سایبری توسط پلیس فتای استان اصفهان بوده‌ایم.

مرتضوی با اشاره به افزایش کشف وقوع جرائم در سال ۹۶ اضافه کرد: کشفیات وقوع جرم در چهار ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۷ درصد افزایش داشته که با فرهنگسازی استفاده از فضای مجازی برای خانواده‌ها می‌توان آمار جرم و جنایت فضای سایبر را کاهش داد.

کد خبر 314082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.