بوناچیچ: مغلوب تجربه ذوب‌آهن شدیم/ سه گل برای گسترش زیاد بود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: ذوب‌آهن با استفاده از تجربه خود بازی را مدیریت کرد و موفق شد این نتیجه را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لوکا بوناچیچ پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این تیم با استفاده از تجربه خود بازی را مدیریت کرد و موفق شد این نتیجه را رقم بزند.

وی با بیان اینکه سه گلی که خوردیم برای ما زیاد بود افزود: به دلیل بی‌تجربگی در نیمه نخست یک بر صفر شکست خوردیم و وقتی مقابل ذوب‌آهن که انتقال خوبی از دفاع به حمله دارد عقب هستید سخت است که نتیجه را جبران کنید. بعد از گل دوم تمرکز خود را از دست دادیم و شانس به سمت ذوب‌آهن رفت نه به سمت ما.

بوناچیچ در مورد اینکه تیمش تازه‌کار نیست و انتظار این شکست از گسترش فولاد نبود گفت: دو ماه است که با هم هستیم و در این مدت ۱۱ بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند. اگر این سه گل‌ را نادیده بگیریم بازی برابری را شاهد بودیم! سه سال است که روی ذوب‌آهن کار می‌شود و تجربه بازیکنان بالاتر می‌رود. سه سال قبل من مرتضی تبریزی را از پاس همدان به ذوب‌آهن آوردم ولی شرایط فعلی این بازیکن قابل مقایسه با سه سال قبل نیست.

وی ادامه داد: در دو ماه گذشته روی تیم کار کرده‌ایم و تیم نقاط ضعفی هم داریم که برای رفع آنها به زمان نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد تفاوت ذوب‌آهن امسال با ذوب‌آهن فصول گذشته بیان داشت: در سه سال اخیر در ایران حضور نداشتم اما چون سه سال پیش در ذوب‌آهن بودم می‌توانم در مورد این تیم صحبت کنم. سه سال پیش بازیکنان جوانی در ذوب‌آهن داشتیم، همانطور که امروز شرایط گسترش فولاد به همین شکل است. بازیکنان ذوب‌آهن در این سه سال تجربه خوبی کسب کرده‌اند و کیفیت ذوب‌آهن بهتر شده است. ساختار این تیم و وظایف تک تک بازیکنان در زمین مشخص است و مطمئناً بازیکنان این تیم در طول این سه فصل به پختگی لازم رسیده‌اند و همین عامل، باعث برتری ذوب‌آهن در بازی امروز شد.

بوناچیچ در مورد تعویض نیما مختاری با آندرانیک تیموریان و اینکه آیا آندو انتظارات او را برآورده کرد یا خیر اظهار کرد: نیما مختاری و حسین ابرقویی، دو هافبک وسط ما دو جوان ۱۹ ساله هستند و از قبل برای این تعویض برنامه‌ریزی کرده بودیم. بازیکنان با توجه به سن و تجربه خود خوب کار کردند و در نیمه دوم طبق برنامه‌ریزی قبلی فرصت بازی را به تیموریان دادیم تا او با استفاده از تجربه خود بازیکنان را در زمین مدیریت کند. آندو چند بازی زمان نیاز دارد تا به سطح خود برگردد.

کد خبر 313960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.