لزوم استفاده از فناوریهای نوین با هدف توسعه گردشگری

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وجود آثار تاریخی متعدد در شهر اصفهان گفت: با توجه به این موضوع می توان از فناوریهای نوین برای توسعه گردشگری نیز بهره جست.

به گزارش ایمنا، پورمحمد شریعتی نیا با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فناوری های نوین در اصفهان و تاثیرات این جشنواره در زندگی شهروندان و امور شهری اظهار کرد: با وجود فناوری های جدید، کره زمین به یک دهکده تبدیل شده است و در این دهکده همه انسان های روی زمین و روی این کره خاکی با یکدیگر تعامل دارند و باید به یکدیگر کمک کنند.
وی اضافه کرد: فناوری های جدید به این دلیل مهم است که سبب می شود انسان ها از حال یکدیگر باخبر شوند و این فناوری ها می تواند نوع کمک و نوع تعامل انسان ها با یکدیگر را تسهیل کند.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قطعا جشنواره فناوری های نوین به ویژه زمانی که بین المللی می شود، مورد توجه همگان و تمام کشورها و تمام افرادی که دوست دارند در زمینه های مختلف علمی، فنی و موارد دیگر به یکدیگر کمک کنند، قرار می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه این جشنواره می تواند مورد توجه تمام آحاد مختلف جامعه قرار بگیرد، ادامه داد: اگر ما در این جشنواره توانمندی ها و ظرفیت های خود را به منصه ظهور بگذاریم، می تواند در آینده شهروندان شهر اصفهان تاثیرات بسزایی داشته باشد.
شریعتی نیا تاکید کرد: در شهر اصفهان ظرفیت های بسیار خوبی برای رونق اقتصادی وجود دارد و فکر نمی کنم که هیچ شهری به اندازه اصفهان آثار تاریخی و آثار باستانی داشته باشد، با این حال فناوریهای متعددی می توانند در خدمت توسعه گردشگری قرار گیرند.

وی بیان کرد: اگر بتوانیم ظرفیت ها و توانمندی های اصفهان را در این جشنواره به منصه ظهور بگذاریم، مورد توجه قرار خواهد گرفت و سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری می توانند اصفهان را هدف قرار بدهند و این سرمایه گذاری ها می تواند زندگی شهروندان را متحول کند.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه قطعا نتیجه فناوری های جدید می تواند آرامش و آسایش مردم را به دنبال داشته باشد، گفت: انسان ها زمانی که به دنبال اختراعات جدید و فناوری های نوین بودند، برای آسایش همنوعان خود تلاش می کردند.
وی اظهار کرد: به نظر من اگر در راستای برگزاری جشنواره بین المللی فناوری های نوین در اصفهان بتوانیم برنامه ریزی خوب و مناسبی در راستای معرفی اصفهان به مردم جهان و کشور و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های مختلف اصفهان به تمام مردم داشته باشیم، برگزاری این جشنواره نقطه عطفی برای اصفهان است و تاثیرات قابل توجهی بر زندگی مردم دارد.

کد خبر 313954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.