برگزاری جشنواره فناوری های نوین فرصتی برای سرعت بخشیدن به سروش خدمت رسانی

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری با برگزاری جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری و بهره برداری اصولی از آن می تواند یک گام مهم در راستای افزایش رضایت مندی شهروندان و سرعت بخشیدن به سروش خدمت بردارد .

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، کوروش محمدی با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری در اصفهان باید به عنوان یک فرصت دیده شود، اظهار کرد: در جامعه ما با دو رویکرد یا دو نگاه با فناوری های نوین برخورد می شود، یک نگاه که عمدتا مانع رشد و توسعه و پیشرفت می شود، نگاهی است که همواره مبتنی بر تهدید است و به موجب آن، فناوری ها همواره برای سلامت، رشد و بشریت تهدید محسوب می شوند که این یک نگاه ناکارآمد است و عمدتا مشکلاتی را برای کشورهای در حال توسعه ایجاد می کند.
وی ادامه داد: اما در نقطه مقابل، یک نگاه مثبت نیز نسبت به فناوری های نوین وجود دارد که این نگاه همواره مبتنی بر فرصت است و جشنواره فناوری های نوین شهری می تواند نگاه دوم را تقویت کند و در این صورت می توان انتظار داشت که جشنواره هایی از این جنس حتما به دنبال این هستند که برای تسهیل و رفاه زندگی بشری و ایجاد روابط سالم و کاهش فاصله های خدمت رسانی بین دستگاه های خدمت و گیرندگان خدمت چاره اندیشی شود.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: باور دارم که برگزاری جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری در اصفهان می تواند در راستای تقویت نگاه فرصت در حوزه فناوری های نوین موثر باشد.
وی افزود: طبیعتا شهرداری امروز این فرصت را دارد که با ورود به فناوری های نوین، به روز شدن و با انطباق با خدمات دهی مبتنی بر فناوری های نوین، سرعت و کیفیت خدمات را در شهر تقویت کند و باید بپذیریم که فناوری های نوین حتما فرصتی ارزنده برای تقویت خدمت رسانی به شهروندان توسط شهرداریهاست.
محمدی تاکید کرد: امروز شاهد این هستیم که برخی از خدمات نوین در حوزه خدمات شهری در حوزه شهرسازی، ترافیک و حمل و نقل که این موارد از معضلات و دغدغه های اصلی مردم و گیرندگان خدمات از شهرداری ها هستند، در حال انجام است و بی تردید با قدم های مثبتی که در این حوزه ها برداشته شده، می توان انتظار داشت که بسیاری از خدمات بهتر تعریف و به مردم معرفی شوند و این بر رضایت مندی مردم اثری مثبت خواهد داشت.
وی اضافه کرد: مشکلات و مطالبات مردم در حوزه خدمات شهری بسیارند و قطعا چنین ادعایی نداریم که همه مشکلات را مرتفع و تمام مردم و گیرندگان خدمات را به رضایت کامل می رسانیم اما حتما می توانیم با تمام توان در این راستا تلاش کنیم و تا حد ممکن رضایت گیرندگان خدمات را افزایش دهیم که شهرداری اصفهان امروز در این راستا پیشقدم شده است و این جای تقدیر دارد .

کد خبر 313952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.