لزوم سرایت توانمندی های اصفهان به شهرهای دیگر

مدیر بنیاد علمی اکو گفت: با شهردار اصفهان صمیمانه کار خواهیم کرد تا توانمندیهای علمی شهر اصفهان به شهرهای دیگر ایران نیز سرایت کند.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، پروفسور سومرو در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری اظهار کرد: بسیار خوشحالم که اولین ملاقاتم را با شهردار اصفهان داشتم تا راه های استفاده از علم و پیشرفت تکنولوژی به منظور ایجاد امنیت محیط زیستی و رفاه مردم را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با اشاره به قول خود به شهردار اصفهان مبنی بر بازدید از خانه ریاضی شهر اصفهان  با بیان اینکه با بازدید از این خانه تحت تاثیر قرار گرفتم، گفت: با شهردار اصفهان صمیمانه کار خواهیم کرد تا توانمندیهای علمی شهر اصفهان به شهرهای دیگر ایران نیز سرایت کند.

مدیر بنیاد علمی اکو با بیان اینکه اکو یک شرکت دولتی متشکل از 10 شرکت است که دبیرخانه آن در تهران و دبیرخانه اصلی در پاکستان است، تصریح کرد: روابط کشورهای مختلف و ایران تا به حال برقرار بوده و ما در این شرکت برنامه‌های مختلفی را سازمان‌دهی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این همکاری به منظور توسعه علم و فناوری است در ادامه بیان کرد:  سعی داریم در سطوح بالاتری باهم کار کنیم تا نسل‌های بعدی از امکانات بهتری برای زندگی برخوردار باشند.

سومرو با اشاره به اهمیت تحصیلات ابتدایی گفت: اهمیت دادن به علوم ابتدایی باعث می‌شود تا از پایه متخصص‌های خوبی پرورش یابند و نسل آینده ما با این کار انسان‌های بهتری نسبت به ما خواهند بود.

 وی افزود: پیوند تمدن قدیمی چین و تمدن اسلام باعث می‌شود تا علوم این دو برای آیندگان مؤثرتر و راهگشاتر باشد از این رو همکاری سران این دو تمدن الزامی به نظر می‌رسد و ما در سازمان خود درصدد تحقق این موضوع هستیم.

کد خبر 313931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.