رکود اقتصادی با تدبیر رفع می شود/نباید همواره به امید بودجه های دولتی باشیم

تیران-نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون گفت: حاشیه پردازی و عدم آیندنگری اعضای شوراهای اسلامی شهر و یا روستا نارضایتی آیندگان را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، ابوالفضل ابوترابی روز چهارشنبه در نشست منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان تیران و کرون با انتقاد از نداشتن همراهی برخی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با مسئولان وسرمایه گذاران، اظهار داشت: توجه همه جانبه نسبت به اجرای یک پروژه مهم ضروری است و اگر مسئولان محلی همانند اعضای شوراهای اسلامی و معتمدین همراه با سرمایه گذاران و مسئولان دولتی نشود آنگاه پروژه و طرح های مهم اجرا نخواهد شد.

وی افزود: اعضای شوراهای اسلامی در هنگام مخالفت های مردم در اجرای یک طرح و برنامه باید مردم را آگاه کنند و نباید به حاشیه بپردازند زیرا حاشیه پردازی و عدم آینده نگری اعضای شوراهای اسلامی شهر و یا روستا نارضایتی آیندگان را به همراه دارد.

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون با اشاره به حساسیت مردم در اجرای یک پروژه مهم در یک بخش بیان داشت: بدبینی و اطلاعات غلط منجر به نارضایتی مردمی می شود که در این شرایط باید  باید مردم توسط شوراها و معتمدین توجیه شوند و حساسیت اجتماعی از بین برود.

وی به ظرفیت های محلی اشاره کرد و گفت: وجود ظرفیت های اقتصادی، نیروی انسانی توانمند و مواردی از این قبیل فرصت ارزشمند برای رفع مشکلات است و نباید همواره به امید بودجه های دولتی باشند زیرا منابع محدود است و نیازها گسترده که باید در این شرایط با دانش و اطلاع و اولویت بندی کارها را انجام داد.

ابوترابی بر اتحاد و همدلی و کارآفرینی و ایده پردازی برای رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: تحریم ها و رکود اقتصادی با تدبیر و همبستگی و ایده پردازی ها رفع می شود که در طی این چندسال با وجود مشکلات اقتصادی شاهد اجرای پروژه های بزرگ اقتصادی بوده ایم.

وی تاکید کرد: اعضای شوراهای اسلامی با تعامل و همکاری مردم و مسئولان و با آینده نگری کامل و به دور از حاشیه پردازی و بحث های سیاسی و جناحی در رفع مشکلات هر منطقه اقدام موثر انجام دهند.

کد خبر 313751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.