ملیکا در آغوش پدر+تصاویر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: ملیکا دختر ۱.۵ساله مشهدی ساعتی پیش با حکم مقام قضایی مشهد تحویل خانواده‌اش شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید صادقی با اشاره به پیدا شدن کودک ۱.۵ ساله مشهدی که اول مرداد ماه در مشهد توسط یک زن و مرد ربوده شده بود، اظهار داشت: این کودک ساعت ۱۱ روز گذشته توسط شهروندان به نیروی انتظامی تحویل شده و پس از طی مراحل قانون و با حکم دستگاه قضایی ساعت ۲۰ روز گذشته به شیرخوارگاه نرجس خاتون منتقل شده است.

وی با بیان اینکه این کودک در هنگام تحویل به شیرخوارگاه تحت مراقبت قرار گرفت، افزود: در بررسی ‌های صورت گرفته این کودک هیچ گونه آزاری ندیده بود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه ساعتی پیش پدر ملیکا همراه با مامور انتظامی برای تحویل این کودک به شیرخوارگاه نرجس خاتون مراجعه کردند، ابراز داشت: این کودک با حکم قضایی از مشهد تحویل پدرش شد و بهزیستی اصفهان این خانواده را به صورت هوایی راهی مشهد کرد.

وی افزایش نظارت اجتماعی مردم و حساسیت شهروندان اصفهان نسبت به رفاه کودکان را دلیل اصلی پیدا شدن این کودک مشهدی عنوان و اضافه کرد: اما نباید فراموش کنیم که والدین باید بیشتر نسبت به مراقبت از فرزندانشان توجه داشته باشند.

صادقی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی با شماره ۱۲۳ آماده دریافت هر گونه گزارش در خصوص کودک آزاری است، گفت: از همه مردم استان اصفهان تقاضا می‌شود هر گونه گزارشی در این خصوص را اعلام کنند.

کد خبر 313697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهگذر IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    1 0
    خدا را شکر