اجرای ۲۰ طرح آب و فاضلاب با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری

فریدونشهر - مدیرکل اداره آب و فاضلاب روستایی استان گفت: ۲۰ طرح آب و فاضلاب با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری به اجرا در می آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، محمد حسین قرائتی در جلسه بررسی مشکلات آبی شهرستان فریدونشهر،  از اجرای ۲۰ طرح تا پایان سال جاری با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: ۵۴درصد از خانوارهای روستایی شهرستان فریدونشهر از این طرح ها بهره مند می شوند.

وی احداث ۴۵ کیلومتر خط انتقال تأمین آب از منابع پایدار در مجتمع روستایی قلعه سرخ و اجرای شبکه داخلی روستاهای زیر مجموعه با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد را از اقدامات انجام شده آبفار در فریدونشهر عنوان کرد.

مدیرکل اداره آب وفاضلاب روستایی استان اصفهان از پیگیری مطالعات آبرسانی به مجتمع روستایی پیشکوه از چشمه تنگوله و  نیز آبرسانی به مجتمع روستایی برف انبار از خروجی چشمه لنگان  خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان حدود ۷۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است.

به گزارش ایمنا در حاشیه این جلسه، کلنگ اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب روستاهای چقا، بزمه، دهسور علیا و سفلی، چقادر و خویگان و حفر چاه آب روستای سروشجان به نیابت از ۲۰ طرح اداره آبفار فریدونشهر در سال ۹۶ به زمین زده شد.

کد خبر 313695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.