روزهای خوبی با قلعه‌نویی در انتظار ذوب‌آهن است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: امسال با حضور سرمربی کاردان و با سابقه‌ای همچون امیر قلعه‌نویی، سعی می‌کنیم با کسب رتبه‌های بالای جدول، به مجموعه افتخارات این باشگاه اضافه کنیم و می‌دانیم که روزهای خوبی در انتظار ما خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، سعید آذری روز گذشته در دیداری صمیمانه با سرگروه‌های هواداران این باشگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت‌های ایشان در راستای حمایت از تیم ذوب‌آهن اظهار کرد: فصل پیش رو، فصلی متفاوت برای تیم ذوب آهن خواهد بود. با حمایت های احمد صادقی مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن و اعضای هیات مدیره باشگاه توانسته ایم تیمی با قدرت را روانه لیگ برتر کنیم.
آذری به حضور امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: امسال با حضور سرمربی کاردان و با سابقه ای همچون امیر قلعه نویی، سعی می کنیم با کسب رتبه های بالای جدول، به مجموعه افتخارات این باشگاه اضافه کنیم و می دانیم که روزهای خوبی در انتظار ما خواهد بود.
وی ادامه داد: باشگاه تلاش می کند با جذب منابع مالی جدید شرایط باشگاه را تغییر دهد و در همین راستا تعویض چمن فولادشهر و ایجاد سکوی جدید برای هواداران در زیر اسکوربورد ورزشگاه از جمله این فعالیت ها خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به ثبت اساسنامه کانون هواداران این باشگاه خاطرنشان کرد: به دنبال راه‌اندازی کانون قوی و در خور شأن و منزلت هواداران خود هستیم. همچنین امیدواریم هواداران ذوب‌آهن با حضور در ورزشگاه و همچنین خرید محصولات فرهنگی باشگاه از تیم محبوب خود حمایت کنند.
آذری در پایان تاکید کرد: بهترین اتفاق برای باشگاه ذوب‌آهن، علی‌رغم نتایج و کسب جام‌ها و مدال‌ها در رشته‌های مختلف، کسب عنوان باشگاه اخلاق مدار بوده و بدون تردید همیشه در این باشگاه اخلاق مداری در راس همه امور قرار خواهد گرفت.

کد خبر 313663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.