نوسازی ادوات کشاورزی از هدر رفت سوخت جلوگیری می کند

دهاقان- رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان گفت: نوسازی ادوات کشاورزی از هدر رفت سوخت جلوگیری می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، امیر صفرپور با بیان این مطلب، اظهار داشت: نوسازی ناوگان ماشین آلات کشاورزی نه‌تنها در راستای توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی مهم است بلکه از لحاظ کاهش مصرف سوخت نیز اهمیت بسیار دارد.

وی با توجه به ضرورت کشت مکانیزه در بخش کشاورزی جهت ورود ادوات و ماشین آلات جدید به بخش کشاورزی شهرستان، اذعان داشت: در قالب تسهیلات طی سه ماهه گذشته یک دستگاه کمباین برداشت غلات به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره بردار تحویل و همچنین تعدادی از متقاضیان دریافت تسهیلات خرید تراکتور به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال از محل خط اعتباری مکانیزاسیون به بانک های شهرستان معرفی شده اند.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان بیان داشت: نوسازی ناوگان مکانیزه و خروج ماشین آلات کشاورزی و ادوات کشاورزی فرسوده‌ سبب کاهش مصرف سوخت می شود.

صفر پور خاطر نشان کرد: صدور ۱۰ فقره کارت معاینه فنی برای کمباین داران بومی جهت برداشت محصول گندم و جو، اطلاع رسانی به تراکتور داران برای شماره گذاری و تکمیل فرم و طی مراحل قانونی، بازدید فنی ماشین آلات کشاورزی و معرفی به شرکت پخش فرآورده های نفتی جهت دریافت سوخت در این شهرستانت انجام شده است. /

کد خبر 313601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.