تشکیل ۲۶ کانون خادمان رضوی در مدارس خواهران اصفهان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران اصفهان گفت: در استان اصفهان ۲۶ کانون خادمان رضوی در راستای تبلیغ تخصصی در سراسر استان با محوریت سبک زندگی اسلامی و رضوی تشکیل شده است.

به گزارش ایمنا، صدیقه بهشتی، در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: کانون خادمان رضوی در دهه کرامت، در حوزه های علمیه خواهران اصفهان افتتاح خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران اصفهان در ادامه توضیح داد: هدف از فعالیت این کانون ارائه راهکارهای نوین در جهت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و آشنایی نسل جوان با سیره و سنت اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به حضور ۱۰۰ نفر از سرپرستان، خادمیاران، مدیران و معاونین فرهنگی مدارس علمیه سراسر استان افزود: این مراسم با سخنرانی «حجت الاسلام و المسلمین سید عباس وهاب زاده» معاون امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در مدیریت حوزه های علمیه خواهران اصفهان برگزار می شود.

بهشتی با اشاره به فعالیت مبلغان خواهر در راستای نهادینه سازی و تبیین سبک زندگی اسلامی ادامه داد: مبلغان ما با حضور در کانون خادمان رضوی اموزش های لازم با محوریت راهکارها و شیوه های نوین تبیین سیره زندگانی امام رضا(ع) و سبک زندگی اسلامی در جامعه فرامی گیرند.

وی افزود: در استان اصفهان ۲۶ کانون خادمان رضوی جهت تبلیغ تخصصی در سراسر استان با محوریت سبک زندگی اسلامی و رضوی تشکیل شده است.

گفتنی است: مراسم افتتاحیه کانون خادمان رضوی چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه جاری در مدیریت حوزه های علمیه خواهران اصفهان برگزار خواهد شد./

منبع:خبرگزاری حوزه

کد خبر 313538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.