کابوس دوم آندو واقعی نشد

کاپیتان سابق تیم ملی پس از آنکه رؤیای خود برای حضور در سومین جام جهانی را بر باد رفته دید بدون تیم نماند.

به گزارش ایمنا، تا همین چند ماه پیش آندرانیک تیموریان کاپیتان اول تیم ملی ایران بود و پیش‌بینی می‌شد با حضور در جمع مسافران روسیه سومین جام جهانی خود را هم تجربه کند اما این ملی‌پوش سابق خیلی زودتر از حد تصور از معادلات کارلوس کی‌روش حذف شد.

عدم‌دعوت از تیموریان در چند اردوی اخیر تیم ملی این ظن را به یقین بدل کرد که او دیگر شانسی برای حضور در جام جهانی ندارد. از دست دادن پیراهن تیم ملی و بر باد رفتن رؤیای روسیه پایان تلخکامی آندو نبود زیرا به نظر می‌رسید که این بازیکن باسابقه حتی بدون تیم خواهد ماند به خصوص که با شروع لیگ هفدهم او هنوز تکلیف تیم باشگاهی خود را روشن نکرده بود تا اینکه چهار روز مانده به دیدار با ذوب‌آهن از هفته دوم لیگ برتر کاپیتان سابق تیم ملی سر از گسترش فولاد در آورد تا پس از تراکتورسازی و ماشین‌سازی عضویت در سومین تیم تبریزی را هم تجربه کند.

احتمال اینکه آندو برای رویارویی با سبزپوشان اصفهانی به ورزشگاه فولادشهر بیاید تقریباً صفر است زیرا جدای از آنکه او به خاطر دوری از تمرینات گروهی به لحاظ فنی آماده نیست فرایند ثبت قرارداد و صدور کارت بازی‌اش هم احتمالاً تا روز جمعه به اتمام نخواهد رسید.

کد خبر 313537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.