بزرگداشت امامزادگان موجب تقویت بصیرت ولایی افراد می شود+تصاویر

چادگان - مسئول اوقاف و امور خیریه چادگان گفت: بزرگداشت امامزادگان موجب تقویت بصیرت ولایی افراد و ارتقای معرفت به آن ها می شود.

حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت امامزاده عبداله زید حسنی (ع) رزوه، در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان؛ اظهار کرد: بزرگداشت امامزادگان در راستای تقویت بنیه دینی و مذهبی آحاد جامعه، تبدیل آستان مقدس امامزادگان به قطب فرهنگی، ارتقای معرفت نسبت به شأن و منزلت امامزادگان، تقویت بصیرت ولایی در سطح جامعه و آشنایی با سیره و تاریخ امامزادگان عظیم الشأن انجام می شود.

وی با بیان این که ایجاد انس و الفت بین مردم و امامزادگان و ارتقای سطح آگاهی و بصیرت آن‌ها نسبت به اهل بیت، گامی بسیار اساسی در نجات و سعادت دنیا و آخرت همه انسان‌هاست، افزود: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری این است که بقاع متبرکه باید محل آرامش و قطب فرهنگی باشند.

مسئول اوقاف و امور خیریه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت ادامه داد: هر کس که در راه ایجاد انس و علاقه بین مردم و اهل بیت تلاش نماید در واقع در راه هدایت مردم به سوی صراط مستقیم قدم برداشته است.

وی بزرگداشت امامزادگان را گامی موثر در جهت معرفی این ستارگان درخشان روی زمین و در نتیجه علاقه مند شدن مردم به این انوار الهی برشمرد.

به گزارش ایمنا؛   امامزاده عبدالله زید حسنی، پدر شاه عبدالعظیم حسنی(ع) شهر ری در شهر رزوه چادگان قرار دارد.

کد خبر 313491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.