باید «بسیج»را میان آحاد جامعه ترویج دهیم/برای انسانیت درسوریه می‌جنگیم

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید بسیج را در میان آحاد جامعه توسعه و ترویج دهیم، گفت: در سوریه برای انسانیت می‌جنگیم.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا،  سردار رسول سنایی راد در گردهمایی «سیاسی، بصیرتی و روشنگری» که در حسینیه ثارالله شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: روحیه خودشیفتگی و خودمحوری در دنیای غرب وجود دارد که بر اساس آن، با نژادپرستی و نفی اصالت‌ها و ارزش‌ها خود را برتر از دیگران می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها بازمانده دو تمدن قدیم روم و یونان هستند و غیر از این دو تمدن را وحشی می‌دانستند، افزود: غربی‌ها به‌شدت انحصارگرا هستند تا مزیت‌ها و امتیازات را برای خود حفظ کنند، برخلاف آنچه که شعار آزادی می‌دهند اما در رقابت برای انحصار قدرت‌ هستند.

آمریکا نگران شکل گیری قدرت در غرب آسیا

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: آمریکا فقط در بحث هسته‌ای نیست که دعوا راه می‌اندازد تا خود قدرت هسته‌ای را به دست آورد و حق وتو داشته باشد، بلکه امروز نگران هستند در منطقه غرب آسیا یک قدرت شکل بگیرد و بیداری و گرایش به سمت هویتی به اسم هویت دینی و اسلامی پدید بیابد.

وی با بیان اینکه ایران جزو ۵ کشور برتر دنیا است، افزود: با همت، پرکاری و تلاش برای خدمت و روحیه جهادی می‌توان در تمام عرصه‌ها پیروز بود.

سردار سنایی راد ادامه داد: در گذشته کشورها به دلیل انحصارطلبی و ترس از جو سنگین علیه ایران هیچ‌یک از امکانات را به ما ندادند اما امروز ایران توانسته به قدرت‌ زیادی ازجمله قدرت بازدارندگی در عرصه موشکی دست پیدا کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: درون اسلام هویتی شکل‌گرفته و هویت‌های معارضی که سعی در فرسایش توان و اعتبار ملت ها دارند را در معرض خطر قرار داده و اگر امروز همت بلند مدافعان حرم در عراق و سوریه نبود اکنون امنیتی در داخل کشور دیده نمی‌شد.

در سوریه برای انسانیت می‌جنگیم

سردار سنایی راد گفت: فردی که این هویت را پیداکرده و در جست‌وجوی شهادت است، به دنبال فرهنگ متعالی می رود که نه‌تنها خوبی‌ها را برای خود بلکه برای دیگران هم می خواهد.

وی با یادآوری اینکه ما در سوریه برای انسانیت می‌جنگیم؛ گفت: در سوریه مقابل کسانی ایستاده‌ایم که چهره اسلام ناب محمدی را می‌خواهند دچار خدشه کنند، کسانی که در اوج توحش هستند.

وی افزود: امروز کسانی که مجاهدت را از اسلام آموخته‌اند در مقابل این تکفیری‌ها ایستاده اند.

وی اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال فرسایش قدرت اسلام است، یکجا با تکفیری ها و یکجا با سند ۲۰۳۰، آنجا خشن و سخت است و اینجا در بدنه مردم و جامعه به شکل نرم سعی در ایجاد اخلال در بلوک محکم اسلام را دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سند ۲۰۳۰ فقط آموزشی نیست، شبیه این سند در عرصه‌های دیگر نیز وجود دارد، افزود: حضرت امام (ره) فرمودند «اگر در کشور فرهنگ و تفکر بسیجی طنین‌انداز شود چشم طمع بیگانگان دور خواهد شد»؛ امروز با فرهنگ بسیج می توان جلوی توطئه های دشمنان ایستاد.

با تفکر بسیجی می توان چشم طمع دشمنان را کور کرد

وی با بیان اینکه مشکل اصلی دشمن با ما «فرهنگ اسلامی» ایران است، عنوان کرد: ما به جوانان مان فرهنگ اسلامی می‌آموزیم نه سند ۲۰۳۰، ما استانداردهای آنان را نخواهیم پذیرفت، آن‌ها می‌خواهند نسل جوان ما را مطابق استاندارد خود تربیت کنند.

سردار سنایی راد با تأکید بر اینکه هرجایی که دولت‌ها نسبت به مواضع ارزشی خود کوتاه آمدند و ضعف نشان دادند دشمن باقدرت ایستاده و حرف خود را به کرسی نشانده است، خاطرنشان کرد: با تفکر بسیجی می‌توان چشم طمع بیگانگان را کور کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف ما حفظ مقاومت در منطقه است، گفت: در مواجهه با جریان نرم داخلی که این روزها از طریق جریان نفوذ در میان مسئولان با تغییر محاسبات و در میان مردم با تغییر ذائقه‌ها صورت می گیرد، بایستی بسیج را در میان آحاد جامعه توسعه و ترویج دهیم و اگر این تفکر همه‌گیر شود جنگ نرم دشمن خنثی می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیج بایستی قدرت جاذبه داشته و با صبر و روحیه جهادی افرادی فعال، عاقل، صبور و بصیر را تحویل جامعه دهد که اگر این فرهنگ و تفکر بسیجی فراگیر شود جنگ نرم دشمن هم خنثی خواهد شد.

سردار سنایی راد بیان کرد: برای صدور و یارکشی انقلاب در جهان نیاز به روحیه جهادی است.

کد خبر 313373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.