۲۵ نفر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از جان باختن ۲۵ نفر بر اثر غرق شدگی در ۴ ماهه ابتدای امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: در ۴ ماه نخست سال جاری در استان اصفهان ۳۷ مورد غرق شدگی به اتاق فرمان اورژانس پیش‌بیمارستانی گزارش شد که از این تعداد ۲۵ نفر جان باختند و ۱۲ نفر پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: در این مدت، شهرستان اصفهان ۴ مورد غرق شدگی منجر به فوت، شاهین‌شهر و میمه ۳ مورد، تیران و کرون ۲، چادگان ۳، لنجان ۵، مبارکه ۲، نجف آباد ۴، نطنز و سمیرم هرکدام یک مورد را شاهد بودند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در ۴ ماهه امسال، در شهرستان اصفهان ۷ مصدوم غرق شدگی، لنجان ۳ و نجف آباد ۲ نفر پس از دریافت خدمات درمانی فوریت‌های پزشکی توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

راستین با اشاره به اینکه بیشترین قربانیان غرق شدگی در این مدت، مرد بودند، خاطرنشان کرد: غرق شدگی در استخر، داخل کانال آب و سد و رودخانه، علت این حوادث بوده است.

وی یادآور شد: بیشترین رده سنی غرق شدگی در ۴ ماه ابتدای امسال، افراد زیر ۲۰ سال و پس از آن، بالای ۴۰ سال بودند.

کد خبر 313328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.