شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد ارزشی و فرا جناحی است

فریدن - مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فریدن گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد ارزشی است .و وابسته به هیچ جناح و گروهی نیست.

عباسعلی مرشدی پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت ۱۲ مرداد ماه؛ سالروزتشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد ارزشی است. و وابسته به هیچ جناح و گروهی نیست.

وی با تاکید بر نقش کلیدی این شورا در مناسبت های ملی و مذهبی عنوان کرد: این نهاد به لطف حق تعالی با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری، موفقیت های بزرگی را کسب نموده است و با برنامه ریزی وکار جهادی با مشارکت همه دستگاه ها، گروه ها واقشار جامعه مراسم و مناسبت های ملی و مذهبی را به شایستگی برگزار وشان و منزلت نظام مقدس  جمهوری اسلامی را در جهان حفظ کرده است.

نقش مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حفظ مناسبت های تاریخی

مرشدی پور به انسجام مردم و نظام در بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی اشاره و خاطر نشان کرد: برکسی پوشیده نیست که اگر این نهاد نبود قطعا سرنوشت مناسبت هایی که پشت هرکدام، یک هویت تاریخی و ارزشمند پنهان است دچار چالش می شد؛ به طوری که با روی کار آمدن جریانات وگروه های سیاسی در کشور، این مناسبت ها دستخوش تحولاتی می گردید که این امر زیبنده نظام اسلامی نیست و نخواهد بود.

این مقام مسئول به مناسبت هایی که نقطه قوت، انسجام بخشی و وحدت مردم هستند اشاره کرد وگفت: امروز حضور مقتدرانه مردم درآفرینش  صحنه های بدیع نظام درجهان؛ تمام رسانه های جمعی را تحت تاثیر خود قرار داده است و در صورت فقدان این نهاد، مناسبت های مهم در هاله ای از فراموشی رفته و پیام مردم همیشه در صحنه  ایران عزیز  هرگز به گوش جهانیان نمی رسید.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن ضمن ارائه توضیحات مختصری از تاسیس این شورا به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۵۹، ژرف نگری امام راحل (ره) در صدور این فرمان را از اقدامات بسیار مهم وحائز اهمیت درطول تاریخ  انقلاب اسلامی دانست.

مرشدی پور افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  در حالی در مرداد ماه سال جاری سی و هفتمین سالگرد تاسیس خود را در حالی پشت سر می گذارد که شاهد رویداهای مهم واثر گذاری طی این مدت بوده است و مروری بر ۳۷ سال فعالیت های این نهاد مردمی؛ عمق تدبیر و دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) را نشان می دهد.

نحوه برگزاری مناسبت ها در ایران الگوی تمام عیار برای سایر کشورها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فریدن ساختار وچارچوب این شورا را که براساس مبانی انقلاب، منویات مقام معظم رهبری واستقلال و مردمی بودن است؛ عامل مهمی در ایجاد وفاق ملی حول محور ولایت فقیه وقانون اساسی برشمرد وگفت :با برنامه ریزی اصولی می توان از برگزاری مناسبت ها، رویدادها وحوادثی که در کشور یا جهان اسلام رخ داده  بهره لازم را برد.

مرشدی پور با بیان این که کلیه مراسم هایی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از اول انقلاب تا کنون برگزار کرده، امروزه الگوی تمام عیاری برای کشورهای مختلف به ویژه کشورهای مسلمان شده است، تصریح کرد : از این بابت باید شکر گزار خداوند بود که در تمام دوران سی وهفت سال گذشته با وجود سختی های بسیار، امکانات محدود ونیروی انسانی ناکافی،   مناسبت های ملی، دینی وانقلابی با حضور حداکثری مردم به بهترین شکل وکمترین مشکل برگزار شده است.

اعتماد مردم سرمایه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

مرشدی پور با شرح اقدامات انجام گرفته در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، خاطرنشان کرد:  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان در راستای وظایف خود به لطف الهی وحضور مردم فهیم فریدن در لحظه لحظه روزهای پس از انقلاب با تبعیت از رهبری معظم، هیچ خللی به خود راه نداده است  و پر صلابت واستوار وظیفه خود را انجام داده است.

مرشدی پور با اشاره به حضور وهمراهی پرشور مردم گفت: ما سرمایه اعتماد مردم را داریم و به آن افتخار می کنیم.

وی هم چنین از تعامل و همکاری مسئولان، ارگان ها و نهاد ها با این شورا در مقاطع مختلف و مناسبت های گوناگون قدردانی و بر لزوم تقویت این همکاری ها تاکید کرد.

فرا جناحی بودن؛ اصل مهم و حیاتی

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فریدن، ضمن تاکید بر فرا جناحی بودن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود : این شورا تنها بر اساس  وظیفه دینی وانقلابی خود و منویات مقام معظم رهبری در صحنه حاضر است و همه افرادی که دل در گرو انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل (ره) و رهبری عزیز دارند را  زیر خیمه انقلاب جمع می کند و با بهره مندی از ظرفیت آنان در زنده نگه داشتن تاریخ پر افتخار ایران سرافراز می کوشد.

مرشدی پور وظیفه خطیر شورا را حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام جهت نشر و گسترش فرهنگ ناب دینی وانقلابی به جامعه به ویژه نسل جوان وآینده سازان میهن اسلامی عنوان کرد.

ضرورت تامین نیازهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

وی در پایان به رایزنی های صورت گرفته با اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر داران برای مساعدت در رفع برخی از مشکلات این شورا اشاره کرد وگفت: متاسفانه این رایزنی ها هنوز به نتیجه ای نرسیده و در حال حاضر این شورا با مشکل مکان و نیز مشکل سیستم صوتی دست به گریبان است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک برای انتخاب به جا و شایسته اعضای جدید شورای اسلامی شهر داران، اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک با درایت، نکته سنجی و تعامل این اعضا، مشکل واگذاری زمین به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و تجهیز این شورا به سیستم صوتی حل شود.

کد خبر 313258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.