دولت دوازدهم مطالبات مردم را با روحیه جهادی و انقلابی پیگیری کند

نطنز- امام جمعه بادرودگفت: انتظار مردم از دولت دوازدهم این است که مطالبات به حق مردم را با روحیه انقلابی و جهادی پیگیری کند و از همه ظرفیت ها و امکانات داخلی استفاده کند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام  علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته ،به تلاش های موجود برای تشکیل دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: انتظار همه مردم چه آن هایی که به رئیس دولت رای داده اند و چه آن هایی که رای نداده اند این است که دولت دوازدهم با روحیه انقلابی و کاری جهادی منویات رهبر معظم انقلاب که همان مطالبات به حق مردم است را پیگیری کرده و در راه حل مشکلات این ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب از همه ظرفیت ها و به خصوص امکانات داخلی استفاده کنند.

خطیب جمعه بادرود تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی برخاسته از خون شهدا و هدایت های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است و دولت نیز باید به پشتیبانی از مردم و رهبری برخیزد و هرگز تحت تاثیر عربده کشی های رژیم های ظلم و جور قرار نگیرد.

وی تاکید کرد: این عربده کشی ها برای تغییر نظام در کشور است حال این ها غافل از آن هستند که این طبل های توخالی که سال های سال است مردم ایران با صدای آن آشنا هستند، ره به جایی نخواهد برد و به طور حتم تنها موضوعی که در پایان اتفاق می افتد تغییر در همین کشورهای مستکبر و زور گو است و این یک وعده خدایی است.

امام جمعه بادرود به تحریم های جدید آمریکا و نقض روح و جسم برجام توسط آن ها اشاره کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها هدف تحریم های به اصطلاح فلج کننده آمریکایی ها قرار گرفته است اما از آن جایی که این نظام الهی یک پشتوانه الهی نیز دارد و مردم نیز با امید به این پشتوانه همواره در برابر سختی ها صبر و استقامت ورزیدند، هیچ گاه از این تحریم ها ترس و واهمه ای نداشتند.

وی اضافه کرد: البته این ویژگی های بی نظیر ملت ایران نباید باعث شود تا دولت هم دست روی دست بگذارد، بلکه دولت و مجلس باید پاسخی کوبنده به این تحریم و گستاخی های آمریکا بدهند، چرا که خنثی کردن خصومت های همیشگی دولت مستکبر آمریکا فقط نیاز به اقدام انقلابی دولتمردان دارد.

قاسمی در ادامه خطبه با اشاره به پنجم ذی القعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، اظهار کرد: امامزادگان منشاء برکات و خدمات بزرگی برای مردم هستند و در حقیقت قدردانی از مقام آن ها به مانند تقدیر از توحید و عبودیت است و در هر مکانی این بندگان صالح خدا آرمیده اند، قدردانی از مقام شامخ آن ها واجب است.

قاسمی ضمن تسلیت دهمین سالگرد درگذشت حضرت آیت الله مشکینی، افزود: ایشان مرد بزرگ اخلاق، علم، عمل و زهد بود که بصیرت، معرفت و همراهی با ولایت سه ویژگی منحصر به فرد ایشان در طول عمر بابرکتشان محسوب می شود.

وی به حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در نطنز و انعکاس مشکلات منطقه بادرود  اشاره کرد و افزود: کاهش تعرفه برق گرمسیری، محرومیت زدایی از روستاها،احداث و بهسازی جاده های مواصلاتی روستاها، تامین اعتبار برای منطقه، ایجاد واحدهای تولیدی، برخورداری از تسهیلات ویژه مناطق محروم و توجه به امکانات رفاهی زائران امامزاده آقاعلی عباس(ع) از نکاتی بود که مطرح شد و امیدواریم پرونده مشکلات منعکس شده به بایگانی نرود.

کد خبر 312892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.