مطالبه اصلی مردم کویری بادرود، کاهش تعرفه برق است

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: کاهش تعرفه برق منطقه گرمسیری و برقراری مجدد حق محرومیت و توجه به آب های زیر زمینی از جمله مطالبات روستاییان و مردم بادرود است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی عصر امروز در شورای اداری شهرستان نطنز در حضور معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به حضور معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهور به مشکلات منطقه کویری اشاره کرد که یکی از این مشکلات بحث کاهش آب‌های زیرزمینی و کشاورزی در شهر بادرود است و باید برای آن چاره‌اندیشی و فکر جدیدی داشته باشیم که ضرورت تغییر الگوی کشت یکی از پیشنهادات کشاورزان در این راستا است.
وی افزود: این تغییر الگوی کشت نیازمند تسهیلات است و باید برای آن بودجه در نظر گرفته شود و در این راستا انتظار می‌رود تسهیلات کم‌بهره در اختیار کشاورزان قرار گیرد تا بتوانند تغییر الگوی کشت را به‌ خوبی انجام دهند.
امام جمعه بادرود بر ضرورت احداث واحدهای تولیدی کشاورزی در بادرود تأکید و تصریح کرد: با راه‌اندازی واحدهای تولیدی، اشتغال و رونق تولید در منطقه شکل جدیدی به خود خواهد گرفت و از این‌ پس شاهد توسعه شهر خواهیم بود.
وی بر احداث و مرمت جاده‌های مواصلاتی روستاهای بادرود تأکید کرد و ادامه داد: در گذشته بخش بادرود جزو مناطق محروم محسوب می‌شد که این مهم از چند سال قبل حذف شده است و انتظار می‌رود مانند سایر شهرهای هم‌جوار بادرود که جزو مناطق محروم بوده و از تسهیلات آن استفاده می‌کنند، این منطقه هم این حق برایش برقرار شود.
قاسمی خواستار اعتبار ویژه برای شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر شد و گفت: در شهر بادرود امامزاده واجب‌التعظیم آقا علی عباس(ع) وجود دارد که سالیانه میلیون‌ها زائر و مجاور به آن تشرف پیدا می‌کنند و از معاونت توسعه روستایی درخواست ویژه برای بحث ساخت سوئیت برای اسکان زائران در امامزاده آقا علی عباس(ع) داریم.
وی مشکل اصلی بادرود را بحث تعرفه بالای برق در منطقه گرمسیری برشمرد و خاطرنشان کرد: بارها این نکته مهم از طریق تریبون‌های مختلف بیان‌ شده است و امیدواریم که تعرفه برق گرمسیری برای منطقه بادرود لحاظ شود زیرا خانواده‌ها توان پرداخت قبض‌های چند صد هزار تومانی برق را ندارند.

کد خبر 312738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.