بانوی دو و میدانی کار آران و بیدگلی قهرمان کشور شد

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل گفت: ریحانه مبینی بانوی دونده آران و بیدگلی به عنوان نماینده استان اصفهان بر سکوی قهرمانی مسابقات دو و میدانی کشور ایستاد.

به گزارش ایمنا، ابوذر فرنژاد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دوم مسابقات لیگ طلایی دو و میدانی ایران با مقام آوری دوومیدانی کار آران و بیدگلی همراه بود.
وی بیان کرد: این مرحله از مسابقات در بخش بانوان با شرکت بیش از 50 شرکت کننده در روز یکشنبه 1 مرداد ماه سال جاری ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
وی افزود: در این دوره از رقابت ها بانوان دو و میدانی کار در مواد 100 متر، پرتاب دیسک، پرش طول، 5 هزار متر و پرش سه گام با یکدیگر به رقابت پرداختند.
فرنژاد هم چنین از حضور اسکواش بازان آران و بیدگلی در مرحله اول اردوی انتخابی تیم ملی خبر داد و گفت: نازنین زهرا دادخواه، ستایش بیابان پور، زهرا فخر , منصوره کرباسی بانوان اسکواش باز آران و بیدگلی در لیست دعوت شدگان فدراسیون به مرحله اول اردوی تیم ملی قرار گرفتند.
به گفته وی، فدراسیون اسکواش با هدف گزینش بهترین استعدادهای کشور در سنین کمتر از 9، 11، 13، 15، 17 و 19 سال با سیاست تمرکز زدایی، اقدام به انتخاب اسکواش‌ بازان خوش آتیه کرد و بر همین اساس نفرات منتخب از این پس تحت‌ نظر کادر فنی استعداد یابی، کادر فنی پشتیبان و کادر فنی تیم ‌های ملی فدراسیون قرار می‌ گیرند. 
وی تصریح کرد: افراد منتخب آران و بیدگل در کنار ورزشکارانی از استان‌ های البرز، کرمانشاه، کرمان، سمنان، خراسان رضوی، قم، تهران، گیلان، کرمان، گلستان، خوزستان، همدان، مرکزی، خراسان جنوبی، کیش، فارس و آذربایجان غربی تحت نظر مربیان استعدادیاب و پایه فدراسیون قرار می‌ گیرند./

کد خبر 312555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.