اولویت وزرات ورزش و جوانان تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام است

برخوار– معاون وزیر ورزش و جوانان در بازدید میدانی از طرح های نیمه تمام ورزشی شهرستان برخوار از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام در برخوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان در بازدید از طرح های ورزشی نیمه تمام شهرستان برخوار گفت:‌ وزارت ورزش و جوانان بدنبال تکمیل طرح های نیمه تمام بالای۷۰ درصد پیشرفت است.

سید علی آقازاده افزود: طرح های ورزشی شهرستان برخوار با حمایت و مشارکت وزرات ورزش و جوانان، ‌ اعتبارات استانی و حمایت شهرداری ها  و شوراهای اسلامی تا سه ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: ‌با افتتاح این طرح های ورزشی در شهرستان برخوار سرانه فضای ورزشی شهرستان برخوار به حد مطلوب می رسد.

 معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: بیش از ۳ هزار طرح ورزشی نیمه تمام در کشور  وجود دارد که برای تکمیل آنها افزون بر ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

۹ طرح ورزشی شهرستان برخوار شامل سالن های ورزشی آقایان و بانوان، زمین چمن مصنوعی و میدان فوتبال ساحلی در شهرهای دولت آباد، ‌حبیب آباد، ‌ کمشچه، خورزوق، سین و روستاهای محسن آباد و علی آباد قرار دارد.

این طرح های ورزشی برای تکمیل نیازمند ‌انشعابات، تجهیزات هواساز، کف پوش و چمن مصنوعی است.

معاون وزیر ورزش و جوانان که به دعوت حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار و شاهین شهر ومیمه به برخوار سفر کرده بود پس از بازدید میدانی از طرح های نیمه تمام ورزشی در برخوار به شهرستان شاهین شهر ومیمه سفر کرد. /

کد خبر 312430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.