شرایط مجموعه سوارکاری ارغوانیه روز به روز بدتر می‌شود

قائم مقام هیأت سوارکاری استان اصفهان گفت: متأسفانه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به هیچ عنوان حاضر به پرداخت هزینه تعمیرات باشگاه ارغوانیه نیست و این مجموعه را به یک شخص اجاره دادند که با این کار کیفیت نگهداری آن روز به روز بدتر می‌شود.

مسعود محکم‌کار در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در مورد برنامه‌های این هیأت اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون شش مسابقه پرش استانی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و دو مسابقه استقامت برگزار کردیم. همچنین یک دوره مسابقه زیبایی اسب هم در شهر اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: اوایل مهرماه میزبان مسابقات بین‌المللی سوارکاری استقامت هستیم که با حضور سوارکاران ایران و هشت سوارکار خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه و ایتالیا برگزار می‌شود.

شرایط مجموعه سوارکاری ارغوانیه روز به روز بدتر می‌شود

محکم‌کار در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مجموعه ارغوانیه خوراسگان برای برگزاری مسابقات برطرف شده است یا خیر بیان کرد: متأسفانه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به هیچ عنوان حاضر به پرداخت هزینه تعمیرات نیست و با اینکه هیچ بدحسابی نکرده بودیم اما مجموعه ارغوان را به یک شخص اجاره دادند که با این کار کیفیت نگهداری آن بسیار پایین آمد و روز به روز هم درحال بدتر شدن است.

وی افزود: به هیچ عنوان نمی‌توانیم مسابقات کشوری را در مجموعه سوارکاری خوراسگان برگزار کنیم و با یک باشگاه دیگر که توسط بخش خصوصی در حال ساخت است همکاری می2کنیم تا بتوانیم برای مسابقات کشوری میزبان باشیم. متأسفانه از ابتدای سال تا کنون به دلیل نداشتن مکانی مناسب، نتوانستیم میزبان مسابقات کشوری باشیم.

قائم مقام هیأت سوارکاری استان اصفهان در خصوص تأسیس باشگاه‌های جدید در اصفهان گفت: یک ورزشگاه در مهیار شهرضا در حال احداث است که فقط جایگاه تماشاگران آن کامل نیست و تا حدود دو ماه دیگر تکمیل می‌شود. قصد داریم یک ورزشگاه دیگر نیز با همکاری شرکت فولاد مبارکه احداث کنیم که خوشبختانه بعد از موافقت، عملیات ساخت این مجموعه در نزدیکی منازل مسکونی فولاد مبارکه شروع شده است.  

وی اضافه کرد: هیأت سوارکاری مشاور رایگان و نقشه در اختیار شرکت فولاد مبارکه قرار داد. ساخت این مجموعه به کندی پیش می‌رود اما امیدوارم با تکمیل این پروژه در سال آینده، بتوانیم یک مجموعه دیگر را به باشگاه‌های استان اضافه کنیم.

محکم‌کار در مورد برگزاری مسابقات جام نقش‌جهان اظهار داشت: متأسفانه به دلیل نداشتن ورزشگاه مناسب از برگزاری مسابقات پرش انصراف دادیم. باید این مسابقات را ۵ مردادماه برگزار می‌کردیم اما بعد از بازدید فدراسیون از ورزشگاه، به ما گفته شد مناسب برگزاری مسابقات نیست و میزبانی این رقابت‌ها به تهران واگذار شد. اما مسابقات استقامت نقش‌جهان اوایل مهرماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 312411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.