آب فضای سبز سر از باشگاه بیلیارد پردیس درآورد+تصاویر

ترکیدگی مجدد لوله‌ آبی که برای آبیاری فضای سبز استفاده می‌شود در خیابان صفه باعث علاوه بر ایجاد ترافیک و خسارت، باعث بروز اختلال و خساراتی به باشگاه بیلیارد پردیس شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از فارس، داستان ادامه‌دار ترکیدگی لوله آب برای چندمین بار در خیابان شهدای صفه، باز هم گریبان‌گیر مسؤولان مجموعه ورزشی پردیس در این منطقه شد.

این ترکیدگی لوله که عصر دیروز برای چندمین بار اتفاق افتاد، باعث هدر رفت حجم عظیمی از آب در شرایط بحرانی اصفهان و همچنین آسیب زدن به تأسیسات شهری منطقه نیز شد که در نهایت با ورود نیروهای آتش‌نشانی این مشکل حل شد.

در همین راستا به باشگاه بیلیارد و بولینگ پردیس که در خیابان صفه قرار گرفته‌ شده است، با ترکیدگی لوله و ورود آب به 3 سالن این مجموعه ورزشی، خساراتی وارد و باعث اختلال در فعالیت این مجموعه ورزشی شد.

مرتضی احمدی مدیر مجموعه ورزشی پردیس ضمن تأیید این موضوع اظهار داشت: این ترکیدگی لوله که ساعت 4:50 روز گذشته در خیابان صفه رخ داد، به آب و فاضلاب شهری ارتباطی ندارد و این لوله مربوط به خط انتقال مخزن آب شهرداری جهت آبیاری فضای سبز است که دیروز دچار حادثه شد.

وی اظهار داشت: سال گذشته دقیقاً همین لوله و در همین مکان دچار نشت و ترکیدگی شد و خساراتی نیز به مجموعه ما وارد کرد که در پی آن نامه‌ای به شهرداری نوشته و از آن‌ها خواستیم تا با حفر کانال این مشکل را برای همیشه خاتمه بخشند، ولی بازهم این موضوع با بی‌اعتنایی مسؤولان شهرداری روبرو شد.

مدیر مجموعه ورزشی پردیس از وقوع حادثه دیگری در این خط لوله در چند ماه قبل در ابتدای خیابان صفه روبروی فروشگاه اتکا خبر داد و افزود: تنها راه‌حل برطرف شدن این مشکل حفر کانال برای این خط انتقال است.

احمدی در رابطه با حادثه روز گذشته اظهار داشت: پس از ترکیدگی لوله و با توجه به حجم زیاد آب خارج‌شده از آن، آب با فشار بسیار زیاد به درون مجموعه سرازیر و باعث این شد که تنها ظرف مدت 3 دقیقه میزان 40 سانتی‌متر آب در درون 3 سالن ما جمع شود.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که ورزشکاران در داخل مجموعه مشغول فعالیت بودند و میزان حجم آب ورودی بسیار بالا بود، جان ورزشکاران ممکن بود به دلیل اتصالی به خطر بیافتد اما خوشبختانه حادثه‌ای رخ نداد.

مدیر مجموعه ورزشی پردیس ضمن گلایه از مسؤولان شهرداری در پاسخگویی به مشکل به وجود آمده و نحوه خدمات‌رسانی اظهار داشت: آن‌ها تنها به این موضوع که خسارت به وجود آمده را پرداخت خواهیم کرد، اکتفا کردند؛ درحالی‌که موضوع اصلاً پرداخت خسارت نیست و این موضوع به دلیل حساسیت در حفظ جان ورزشکاران و مردم باید به‌صورت ریشه‌ای و حفر کانال حل شود.

احمدی همچنین در رابطه با نحوه خدمات‌رسانی آتش‌نشانی در این حادثه اظهار داشت: آتش‌نشانی تنها 2 سالن از 3 سالن مارا تخلیه کرد و سالن سوم به‌ صورت نیمه‌کاره تخلیه شد.

خیابان صفه دارای شرایط خاصی است و از اهمیت ترددی فراوانی به واسطه قرار گرفته دو بیمارستان بزرگ در آن برخوردار است و بروز چنین حوادثی علاوه بر خسارات وارده می‌تواند باعث ایجاد ترافیک در این شریان اصلی شهر شود.

کد خبر 312351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.