راه اندازی سامانه "اصفهان آنلاین "برای گردشگران داخلی و خارجی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: سامانه « اصفهان آنلاین » به عنوان سامانه تامین نیاز گردشگران داخلی و خارجی به زبان های فارسی و انگلیسی در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.

به گزارش ایمنا، براساس تفاهمنامه ای که بین اتاق بازرگانی، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی اصفهان منعقد شد، رانندگان تاکسی این کلانشهر، آداب معاشرت و نحوه مواجهه با گردشگران بویژه گردشگران خارجی را فرا می گیرند.

علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از راه اندازی سامانه «اصفهان آنلاین» به عنوان سامانه تامین نیاز گردشگران داخلی و خارجی به زبان های فارسی و انگلیسی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در این سامانه، نیازهای اقامتی، پذیرایی و سایر نیازهای گردشگران اطلاع رسانی می شود.

وی با اشاره به اینکه ناوگان حمل ‌و نقل عمومی به ویژه در مناطق گردشگر پذیر نوسازی شده است، افزود: روند نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در این مناطق همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان هم از نوسازی ناوگان تاکسیرانی فرودگاه اصفهان طی سال های اخیر خبر داد و اظهارکرد: نوسازی این ناوگان با هدف توسعه زیرساخت‌های حمل ‌و نقل گردشگری انجام شد.

حسین جعفری با اشاره به اینکه میانگین عمر تاکسی‌ های فرودگاه اصفهان ۲ سال قبل، ۱۱ سال بود، افزود: اکنون میانگین عمر تاکسیهای این فرودگاه به یکسال و نیم رسیده است.

وی آشنایی رانندگان تاکسی با زبان های خارجی برای برقراری ارتباط کلامی با گردشگران و ارائه خدمات مطلوب به آنها را بسیار تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی با هدف فراگیری زبانهای خارجی برای رانندگان تاکسی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از برنامه‌های سازمان تاکسیرانی اصفهان است.

کد خبر 312329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.