لزوم ایجاد انتشارات مشترک بین دانشگاه هنر و شهرداری اصفهان

رئیس دانشگاه هنر اصفهان گفت: تقاضا داریم انتشارات مشترکی بین دانشگاه هنر اصفهان و شهرداری اصفهان برای چاپ طرح های پژوهشی ایجاد شود.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، بعدازظهر امروز، مصطفی کیانی در نشست مبادله قرارداد طرح های پژوهشی شهرداری اصفهان در زمینه محیط زیست و انرژی با دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان و هنر اظهار کرد: نگاهی که از دید پژوهش و فناوری به شهرداری اصفهان داده شده مورد توجه است.
وی ادامه داد: از چندین سال پیش که رشته معماری و انرژی تأسیس شد رویکرد آن با توجه به مقرارت ملی ساختمان در سه حوزه ساختمان، حمل و نقل و صنعت پیش بینی شد.
رئیس دانشگاه هنر اصفهان عنوان کرد: امیدواریم نتایج این طرح پژوهشی که امروز قرارداد آن رونمایی شد، در مدت زمان کمی در نظام مهندسی و مقرارت ملی ساختمان نشان داده شود.
وی با بیان اینکه ویژگی مشترک این ۳ طرح، مربوط به محیط زیست است، افزود: تقاضا داریم انتشارات مشترکی بین دانشگاه هنر اصفهان و شهرداری اصفهان برای چاپ طرح های پژوهشی ایجاد شود.
وی اضافه کرد: خواهشمندیم در رشته های خاص از جمله گردشگری، میراث فرهنگی و اقتصاد هنر همکاری های بیشتری با مدیریت  شهری ایجاد شود.
کیانی خاطر نشان کرد: اولین بار است که مدرسه تابستانی دانشگاه هنر اصفهان با حضور استادان دانشگاه فرانسه و ۱۰۰ نفر از دانشگاه های سراسر ایران و بسیاری از نهادهای اجرایی در نیمه اول شهریورماه سال جاری برگزار می شود و موضوع آن شهری است که رودخانه آن در حال از دست رفتن است.

نشست مبادله تبادل قراردادهای پژوهشی بین شهرداری اصفهان و دانشگاه های صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان و دانشگاه هنر به منظور منشا یابی و سهم بندی ذرات معلق هوا و اولویت بندی کانون های مولد آنها در شهر اصفهان، تعیین سهم آلاینده در آلودگی گازی جو پایین و تهیه سیاه آلاینده های گازی کلان شهر اصفهان و مطالعات تدوین ضوابط طراحی پایدار و اقلیمی ساختمان های شهر اصفهان( مبتنی بر انرژی های تجدید پذیر از قبیل انرژی خورشیدی و ...) شامگاه امشب با حضور مسوولان استان برگزار شد.

کد خبر 312153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.