برای کاربردی بودن نتایج تحقیقات تلاش شود

رئیس کمیسیون محیط زیست، حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید تلاش شود که نتایج این تحقیقات کابردی بوده و رفتارشناسی شهروندان به طور دقیق مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعدازظهر امروز، غلامرضا شیران در نشست مبادله قرارداد طرح های پژوهشی شهرداری اصفهان در زمینه محیط زیست و انرژی با دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان و هنر اظهار کرد: ظرفیت های زیست محیطی شهرها مورد غفلت قرار گرفته است به طوری که در بسیاری از موراد شهرداری های شهرها در مورد موضوعات گوناگون هزینه می کنند بدون اینکه منشأ آن مشخص شده باشد.
وی ادامه داد: با طرح هایی که امروز از قرارداد آن ها رونمایی شد علت های اصلی مشکلات شهری در حوزه ترافیک و حمل و نقل شهری پیدا می شود.
رئیس کمیسیون محیط زیست، حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: امروزه ارتفاع و چیدمان ساختمان ها و زاویه ای که خیابان ها با جهت باد برقرار می کنند بسیار مهم است.
وی با اشاره به اینکه بعد از اجرای این طرح ها تازه کار اصلی شروع می شود خاطر نشان کرد: باید تلاش شود که نتایج این تحقیقات کابردی بوده و رفتارشناسی شهروندان به طور دقیق مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 312142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.