فریدونشهر کمترین آمار واحدهای بدون پروانه کسب  در استان را دارد

فریدونشهر - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونشهر گفت: این شهرستان کمترین آمار واحدهای بدون پروانه کسب را در سطح استان دارد.

حبیب عنایتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر  با بیان این که  اتاق اصناف فریدونشهر با کمترین آمار واحدهای بدون پروانه کسب در سطح استان مواجه است، خواستار اختصاص منابع و تسهیلات به عنوان سرمایه ثابت و سرمایه در گردش اصناف و همکاری دیگر ارگان ها و دستگاه ها با اصناف به ویژه برای جلوگیری از دست فروشی و تعطیلی واحدهای بدون پروانه شد.

وی نبض اقتصاد را در دست بازار و نبض بازار را در دست اتاق اصناف  دانست وعنوان کرد:  سازمان های صنفی، سازمان دهنده قشری هستند که بیشترین نقش را در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارند.

عنایتی افزود: در سال گذشته از ۱۳۵ اشتغال ایجاد شده در شهرستان نزدیک به ۸۵ واحد در حوزه اصناف و ۵۰ مورد در حوزه صنعت و مشاغل خانگی بوده است.

وی با بیان این که  فرصت هایی در شهرستان وجود دارد که می تواند موجب رونق بازار فریدونشهر شود، خاطر نشان کرد: موقعیت جغرافیایی ویژه شهرستان برای رشد گیاهان دارویی، فرآوری، بسته بندی و عرضه آن و یا قرار گرفتن فریدونشهر در مرکز کشور که موقعیت متوازنی برای توزیع محصولات به نقاط مختلف کشور فراهم می کند.یکی از مهم ترین این مزیت هاست.

کد خبر 312028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.