دولتمردان در دو دهه گذشته از مقوله فرهنگ غافل شده‌اند

مدیرعامل بنیاد فرهنگی بقیه الله (عج) اصفهان گفت: در دو دهه گذشته مقوله فرهنگ مورد غفلت دولتمردان قرار گرفته است و احساس کردیم باید به عنوان یک تشکل غیردولتی به این امر ورود و در عرصه فرهنگ فعالیت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اولین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای مراکز فرهنگی استان اصفهان (جام ولایت) روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۸ و ۲۹ تیرماه در دو رشته FIFA ۲۰۱۷  و PES ۲۰۱۷ و با همکاری بنیاد فرهنگی بقیه الله در مجموعه تفریحی ورزشی IFC اصفهان برگزار خواهد شد.

محمدرضا ملکی‌ها مدیرعامل بنیاد فرهنگی بقیه الله (عج) اصفهان عصر سه‌شنبه در نشست خبری این مسابقات اظهار کرد: بنیاد فرهنگی بقیه الله (عج) اصفهان یک مجموعه غیردولتی است که ۱۸ سال پیش با هدف فعالیت در بخش فرهنگی و مذهبی تأسیس شد و قصد دارد از افرادی که در حوزه فرهنگی و مذهبی فعالیت می‌کنند از نظر مالی حمایت کند.

وی افزود: در دو دهه گذشته مقوله فرهنگ مورد غفلت دولتمردان قرار گرفته است و احساس کردیم باید به عنوان یک تشکل غیردولتی به این امر ورود و در عرصه فرهنگ فعالیت کنیم.

ملکی‌ها گفت: شعار و محور اصلی فعالیت بنیاد فرهنگی بقیه الله (عج) اصفهان توانمندسازی فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی بقیه الله (عج) اصفهان ادامه داد: حمایت مالی، معنوی و انگیزشی از مجموعه‌های فعال در زمینه‌های فرهنگی، پایگاه‌های بسیج، مساجد، حسینیه‌ها، کانون‌ها، موسسات فرهنگی و ورزشی، سمن‌ها و غیره از جمله اهداف ما است.

وی با اشاره به لزوم ایجاد نشاط در مجموعه‌های فرهنگی بیان داشت: «ورزش، نشاط، اتحاد و تعالی» شعار بنیاد فرهنگی بقیه الله (عج) اصفهان است که برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی ولایت در راستای تحقق این شعار برنامه‌ریزی شد و ششمین دوره این المپیاد هم‌اکنون در جریان است.

ملکی‌ها با اشاره به برگزاری دوره‌های پیشین المپیاد فرهنگی ورزشی ولایت در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و تیراندازی با تفنگ بادی، اظهار کرد: بازی‌های رایانه‌ای نیز از امسال به این المپیاد اضافه شد و نخستین دوره این مسابقات با حضور 90 نفر از حدود 25 مجموعه فرهنگی استان اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 311668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.