امیدواری به برگزاری سالانه سوپرجام

اصرار سازمان لیگ به برگزاری سر موعد سوپرجام این امیدواری را به وجود آورد که این دیدار نمادین از این پس به صورت سالانه برگزار شود.

به گزارش ایمنا، درباره برگزار شدن یا نشدن سوپرجام فوتبال ایران بین قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی هر سال گمانه‌زنی‌های بسیاری صورت می‌گرفت.

طلسم چندین‌ساله برگزار نشدن سوپرجام بالاخره سال گذشته با انجام آن بین تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولادشهر شکسته شد و تیم اصفهانی با برتری برابر قهرمان وقت لیگ برتر این عنوان نمادین را به ویترین افتخارات خود افزود و آن را به ۲ قهرمانی پشت سر همش در جام حذفی ضمیمه کرد.

بیم آن وجود داشت که برگزاری سوپرجام پس از شکسته شدن طلسم آن بار دیگر به اما و اگر کشیده شود زیرا دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران به دلیل احتمال حضور اولی در شهرآورد دوستانه‌ای که قرار بود در آلمان برگزار شود در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

علیرغم همه حرف و حدیث‌ها سازمان لیگ برای برگزاری این مسابقه ایستادگی کرد و در نهایت هم با لغو دربی آلمان حرف خود را به کرسی نشاند.

سازمان لیگ با رفتار قاطعش در این زمینه این امیدواری را به وجود آورد که برگزاری سوپرجام در سال‌های آینده دیگر با اما و اگر مواجه نباشد و این دیدار نمادین به یک مسابقه سالانه جدی و غیرقابل لغو بدل شود.

کد خبر 311663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.