محبوب کرانچار و برانکو، مغضوب کی‌روش

مدافعی که باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایران برای در اختیار گرفتنش تلاش می‌کنند جایی در برنامه‌های سرمربی تیم ملی ندارد.

به گزارش ایمنا، شجاع خلیل‌زاده یکی از موردتوجه‌ترین مدافعان حال حاضر فوتبال ایران است. پرسپولیس حدود یک سال برای در اختیار گرفتن این مدافع شمالی تلاش کرد. سرمربی سپاهان هم در آخرین نشست خبری خود به جای خالی او در قلب خط دفاعی تیمش پس از پیوستن به پرسپولیس اشاره کرد.

روزنامه خبرورزشی در یکی از شماره‌های اخیرش مدعی شده است که این بازیکن با وجود جایگاه نسبتاً خوبی که در فوتبال ایران پیدا کرده است هیچ جایی در برنامه‌های سرمربی تیم ملی ندارد. ماجرا به بیش از سه سال پیش و ماه‌های منتهی به جام جهانی ۲۰۱۴ و زمانی بازمی‌گردد که در پی اختلاف‌نظر زلاتکو کرانچار و کارلوس کی‌روش بر سر زمان در اختیار گذاشتن ملی‌پوشان سپاهان سه بازیکن وقتِ تیم اصفهانی شامل شجاع خلیل‌زاده، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی از معادلات مرد پرتغالی حذف شدند و جام جهانی را از دست دادند.

در آن دعوا که به خاطر حضور سپاهان در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاد ابراهیمی از باشگاه اصفهانی شاکی شد و عصبانی از آن اتفاق پس از چندین سال وفاداری به پیراهن طلایی سپاهان به استقلال پیوست اما خلیل‌زاده با دفاع از موضع کرانچار به شدت از کی‌روش انتقاد کرد تا احتمالاً برای همیشه در لیست سیاه او جای بگیرد.

کد خبر 311606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.