شهرضا، میزبان لاله‌های عاشق می‌شود

شهرضا – شهرستان شهرضا میزبان کاروان ۹ تن از شهدای گلگون کفن دوران دفاع مقدس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، جواد داستانی – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا در جلسه کمیته استقبال از شهدای این شهرستان، عنوان کرد: پیکر ۲۰ شهید دوران دفاع مقدس از روز جمعه ۲۳ لغایت ۲۹ تیرماه در قالب کاروان میثاق با شهدا در استان اصفهان تشییع خواهد شد.

وی اظهار کرد: کاروان میثاق با شهدا، حامل ۹ تن از شهدای دوران دفاع مقدس که ۴ تن از آنان شناسایی شده و ۵ تن گمنام هستند، عصر روز چهارشنبه در شهرضا حاضر می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا بیان کرد: این کاروان در روز چهارشنبه به حضور در جنوب استان ابتدا وارد شهرستان دهاقان شده و بعد از آن وارد سمیرم و در عصر آن روز وارد شهرضا می‌شود و بعد از آن عازم شهر بهارستان خواهد شد.

وی گفت: محل تجمع عمومی برای میزبانی از این کاروان شهدا، در ساعت ۶ عصر روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه در میدان حر شهر شهرضا خواهد بود و مردم شهیدپرور شهرضا بعد از آن، این کاروان را تا آستان امامزاده شاهرضا و گلزار شهدای شهرستان، بدرقه خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: این چهارمین مرحله از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدا در شهرستان شهرضا در طول 2 سال گشذته است.

داستانی ادامه داد: حضور شهدا در هر منطقه باعث ایجاد برکت است و مردم شهرضا نیز بارها با حضور پرشور در اینگونه مراسمها، قدردانی خود از شهدا و ولایتمداری و پایبندی به ارزشهای متعالی انقلاب را ثابت کرده‌اند.

کد خبر 311407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.