پیشرفت رشته گلف در گرو سرمایه‌گذاری در دو بخش آقایان و بانوان است

رییس فدراسیون گلف گفت: برای پیشرفت رشته گلف در ایران لازم است از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود و در دو بخش مردان و زنان به شکل همزمان و موازی سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

به گزارش ایمنا، مسابقات لیگ دسته اول گلف کشور از روز جمعه و با حضور هشت تیم به میزبانی زمین گلف ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شد و روز گذشته با قهرمانی تیم شاهین‌شهر و صعود این تیم به لیگ برتر به پایان رسید. تیم‌های نمین سرامیک اردبیل و پالایش نفت آبادان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
مراسم اختتامیه این رقابت‌ها روز گذشته با حضور کیکاووس سعیدی رییس فدراسیون گلف برگزار شد. سعیدی در این مراسم اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از استان‌های مختلف حضور داشتند و سطح مسابقات از نظر کیفی و کمی خوب بود و اصفهان نیز میزبانی خوبی از لیگ دسته اول انجام داد.
وی افزود: برای پیشرفت رشته گلف در ایران لازم است از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود و در دو بخش مردان و زنان به شکل همزمان و موازی سرمایه‌گذاری صورت گیرد.
سعیدی ادامه داد: اگر می‌خواهیم در رنگینک این رشته صعود کنیم باید برای ورزشکاران این رشته فضای آموزشی فراهم شود تا بازیکنان با رشد کیفی در استان‌های خود به تقویت تیم ملی کمک کنند.
رییس فدراسیون گلف با اشاره به لزوم برگزاری اردوهای منظم و باکیفیت برای این رشته بیان داشت: گلف محدودیت سنی ندارد و ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات حریف یکدیگر هستند و نه رقیب.
در حاشیه این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم حمیدرضا دایی‌ تقی تجلیل شد.

کد خبر 311401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.