دولت وزرای کاری و بی حاشیه به مجلس معرفی کند

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: از دولت می‌خواهیم افرادی را به عنوان وزرا معرفی کنند که کارآمد، توانمند، برنامه ریز، دارای روحیه جهادی، جوانگرا و تعامل خوب با مجلس و به دور از حاشیه سازی باشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، به  نقل از خانه ملت، امیر خجسته در نشست علنی امروز یکشنبه (21 تیرماه) در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، ضمن یاد و گرامیداشت خاطره شهدا، گفت: از دولت می‌خواهیم افرادی را به عنوان وزراء معرفی کنند که کارآمد، توانمند، برنامه‌ریز، دارای روحیه جهادی، جوانگرا و تعامل خوب با مجلس و بدور از حاشیه سازی باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس جلسات برگزار شده با حضور مسئولان وزارت نیرو مقرر شده تا پایان سال 97 برای 600 هزار نفر از جمعیت استان همدان آب شرب تامین شود، اظهار کرد: دراین بین راه آهن تهران – همدان نیز پس از گذشت سال‌ها انتظار، سوت قطار در این منطقه طنین انداز شد که سبب خرسندی مردم شد. این اتفاق خوشایند در شرایط تحریم و پیگیری نمایندگان مجلس محقق شد.

وی با بیان اینکه ایستگاه سوم راه آهن نیز با اعتباری حدود 300 میلیارد تومان در محدوده شهری همدان به زودی ساخته خواهد شد، افزود: ایستگاه ساخته شده 15 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد از این رو با احداث ایستگاه جدید در محدوده شهری آن ایستگاه تبدیل به ایستگاه باری خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: امیدوارم راه آهن ملایر به همدان که اقدامات کارشناسی آن انجام شده به ثمر برسد و عملیات احداث آن زودتر انجام شود و راه آهن همدان به سنندج نیز هرچه سریع تر به ثمر برسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان تصریح کرد: چهار باندکردن آزادراه همدان امری ضروری است زیرا محوریت غرب کشور را دارد و سبب ایجاد ترافیک شده است؛ گذر غربی و شرقی نیز موجب بار ترافیک در همدان شده که باید هرچه سریع تر عملیاتی شود.

خجسته تصریح کرد: همه می‌دانند قاچاق کالا از چه مبادی انجام می شود لذا باید از ورود آن جلوگیری کنیم لذا مواردی که در جلسات خصوصی مطرح شده است صحیح نیست؛ وقتی 3300 کانتینر از مبادی رسمی وارد می شود مشخص است لذا مردم منتظر هستند موضوع قاچاق کالا که به تولید و اشتغال آسیب می‌زند هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به فعالیت بانک های خصوصی که بدون مجوز فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: آیا آقای سیف و وزیر اقتصاد این موضوع را نمی بینند که این بانک ها مثل قارچ روییده  و سرمایه مردم را به غارت می برند و وقتی ورشکسته می شوند تازه این مجموعه ها می خواهند وضعیت بانک ها را تعیین تکلیف کنند؛ بانکهایی مانند کاسپین، آرمان وحدت، آرمان ایرانیان و غیره که یکی پیس از دیگری اموال مردم را به غارت بردندچرانسبت‌به آنها نظارت نمی شود.

کد خبر 311332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.