«تنها خدا حق دارد بیدارم کند» را در خمینی شهر ببینید

نمایش «تنها خدا حق دارد بیدارم کند» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی محسن عمادی تا ۲۷ تیر ماه در سالن کتابخانۀ الغدیر خمینی شهر روی صحنه می رود.

به گزارش ایمنا، نمایشنامۀ «تنها خدا حق دارد بیدارم کند» اقتباسی از رمان «اسکار و مامان صورتی» نوشتۀ اریک امانوئل اشمیت است که محمد چرم‌شیر آن را در سال ۸۴ اقتباس کرده و به نگارش درآورده است. این نمایش که در سال ۸۴ به کارگردانی محمد عاقبتی و با بازی داریوش موفق و لیلی رشیدی در اصفهان اجرا شده است اکنون به کارگردانی محسن عمادی از سوی انجمن خیریۀ بقیة الله العظم (عج) در شهرستان خمینی شهر اجرا می شود.

داستان این اثر دربارۀ پسر بچه‌ی ۱۰ ساله‌ای است که مبتلا به سرطان است و در آخرین شب زندگی خود با فرشته‌ای به نام مامان صورتی که در واقع یک پیرزن ۱۰۰ ساله است روبه رو می‌شود. این نمایشنامه اگرچه با مرگ تمام می‌شود، اما آنقدر فضا در آن چرخش پیدا کرده که به نوعی مرگ زیر پا گذاشته می‌شود.

مشاور و بازیگردان این نمایش محمدرضا کریمی است و در آن بازیگرانی چون نیایش سلطانی، غزاله نجیمی، فاطمه زهرا براتی، رومینا سادات رضوی زاده،  زهرا پیر حاجی و ستایش حاجیان ایفای نقش می کنند.

علاقمندان برای دیدن این نمایش تا ۲۷ تیر ماه فرصت دارند هر روز رأس ساعت ۱۸ به سالن کتابخانۀ الغدیر خمینی شهر مراجعه کنند. /

کد خبر 311268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن عمادی IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    2 0
    سلام خبر نمایش تنها خدا حق دارد بیدارم کند اشتباه می باشد لطفا اصلاح فرمایید.محسن عمادی