تشکیل سازمان ورزش متناسب با نیاز شهر تعریف شده است

عضو شورای شهر اصفهان ضمن تشکر از شهردار اصفهان بخاطر مقاومت در برابر تصمیمات غیرمنطقی مبنی بر حذف سازمان ورزش گفت: قرار بود این سازمان حذف شود اما شهردار اصفهان در مقابل آن مقاومت کردند و این به دلیل نیاز شهر به سازمان ورزش است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول جزینی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: به نظر من در مبحث تلفیق و کوچک سازی سازمان های وابسته به شهرداری که توافقی بین شهرداری ها و وزارت کشور بوده است، آنچه اهمیت داده نشده نظر شوراهاست.

وی با اشاره به نظر وزارت کشور مبنی بر حذف سازمان ورزش شهرداری اضافه کرد: خوشبختانه نظر شهرداری با نظر شورا یعنی وجود این سازمان همسان بوده است، اما متاسفانه آن زمانی که باید در مورد سازمان های وابسته به شهرداری تصمیم گیری می شده، به صورت خوب و مناسب تصمیم گیری نشده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر اصفهان تصریح کرد: نظرات شورای شهر متناسب با نیاز شهر است و تشکیل سازمان ورزش هم یکی از همین تصمیمات بوده که اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه اوضاع ورزش کلانشهری مانند اصفهان با وجود مسائلی که وجوب ورزش را پررنگ تر می کند، بدون سازمان ورزش شهرداری یعنی هیچ، ادامه داد: با وضعیت مدیریت سازمان ورزش و جوانان و زیر ساخت ها، اهمیت وجود سازمان ورزش شهرداری پررنگ تر می شود.

جزینی ضمن تشکر از شهردار اصفهان بخاطر مقاومت در برابر تصمیمات غیرمنطقی مبنی بر حذف این سازمان گفت: قرار بود این سازمان حذف شود اما شهردار اصفهان در مقابل آن مقاومت کردند و این به دلیل نیاز شهر به این سازمان است، من نام این مسئله را عهدنامه ترکمنچای می گذارم و از شهردار که در مقابل این مسئله مقاومت کردند تشکر می کنم.

عضو کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر اصفهان افزود:  از همکاران خواهشمندم در حفظ سازمان های ضروری به خصوص سازمان ورزش کوشا باشند و به خصوص دو عضو شورای چهارم که توفیق خدمت در دوره پنجم را دارند در حفظ آن در دوره های آتی تلاش کنند.

کد خبر 311175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.