حضور زنان در همایش حجاب و عفاف مشت محکمی به دهان دشمنان زد

خطیب جمعه اردستان گفت: دشمنان تلاش دارند دختران و جوانان مسلمان را از این فریضه الهی دور کنند که حضور زنان در این همایش مشت محکمی به دهان دشمنان زد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجد جامع این شهر افزود: دشمن سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برای از بین بردن انقلاب و نظام اسلامی در دستور کار خود دارد. 
وی ادامه داد: دشمن در کوتاه مدت هر روز توطئه ای اجرا می کند و در میان مدت هر 10 سال یک بار این کار را انجام می دهد، هم چون راه اندازی مساله کوی دانشگاه در سال 78 و فتنه سال 88 که هر بار با حضور مردم و بسیجیان ناکام ماندند.
خطیب جمعه اردستان به مساله آزادی موصل اشاره و خاطر نشان کرد: افتخار ما این است که در آزادی شهر مهم عراق شریک بودیم.
دهشیری افزود: سران کفر و استکبار همه تلاش کردند با آوردن داعش به عراق و در کنار ایران کشور، ما را تحت فشار قرار دهند که با یاری خدا و حکم مرجعیت شیعه و حضور مردم مسلمان این توطئه نیز خنثی شد.
حیدرالعبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق شامگاه دوشنبه آزادی کامل موصل را اعلام کرد.
شهر موصل مرکز استان نینوا در 450 کیلومتری شمال بغداد، دهم ژوئن 2014 در حمله مشکوک و پر حرف و حدیث به دست گروه تروریستی و تکفیری داعش افتاد و بخش های بزرگی از 5 استان دیگر عراق نیز به دنبال آن سقوط کرد. 
دهشیری در ادامه به 25 تیر روز تامین اجتماعی و بهزیستی اشاره کرد و افزود: خدمت این ارگان ها به قشرهای کم درآمد و ضعیف جامعه قابل ستایش است.
امام جمعه اردستان روز عفاف و حجاب را مطرح و از حضور حماسی زنان مومن و متعهد کشور و شهرستان در همایش عفاف و حجاب تقدیر کرد و گفت: دشمنان تلاش دارند دختران و جوانان مسلمان را از این فریضه الهی دور کنند که حضور زنان در این همایش مشت محکمی به دهان دشمنان زد.

کد خبر 311140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.