مراسم رونمایی از فیلم کوتاه «وحشی» در نگارستان امام خمینی(ره)

مراسم رونمایی از فیلم کوتاه «وحشی» باحضور عوامل این فیلم در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، فیلم کوتاه «وحشی» ساخته فردین انصاری فیلمساز جوان اصفهانی است که محمد شیشه فروش، سامان بغلائیان و شهره موسوی در آن به ایفای نقش می پردازند.

فردین انصاری کارشناس کارگردانی سینما است و در حوزه های فیلمنامه نویسی، کارگردانی و عکاسی فعالیت دارد. او ساخت فیلمهای کوتاه داستانی خانه ابری، بیگانه، شکار به کارگردانی و نویسندگی مشترک فردین انصاری و ایمان صالحی و وحشی را در کارنامه خود دارد.

جایزه ویژه رسول اف بهترین فیلم جشن تصویر سال ایران برای بیگانه، تندیس بهترین استعداد جوان جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران (خلیج فارس) برای بیگانه و خانه ابری، دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران (خلیج فارس ) برای فیلمنامه های وحشی و میم ماشینی، بهترین فیلم و تصویربرداری جشنواره فانوس برای خانه ابری و بهترین فیلم، فیلمنامه و تصویربرداری جشنواره دانشجویی سپهر برای فیلم بیگانه و فیلمنامه میم ماشینی و فیلم خانه ابری از جمله عناوین برتر و جوایز فردین انصاری است.

مراسم رونمایی از فیلم کوتاه وحشی باحضور این فیلمساز جوان امروز ۲۴ تیرماه ساعت ۱۷ در نگارستان امام خمینی(ره) واقع در میدان فیض برگزار می شود. در این مراسم مستند پشت صحنه فیلم کوتاه وحشی نمایش داده می شود و سپس میزگردی با حضور کارگردان و عوامل فیلم برگزار می شود. نقد و بررسی این فیلم را نیز عطیه سلطانی بر عهده دارد.


 

کد خبر 311092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.