تساوی سپاهان و تراکتورسازی در تهران/ مصدومیت شدید آقایی

دیدار تدارکاتی تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایمنا، در چارچوب یک دیدار تدارکاتی امروز از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار سپاهان با ترکیب ابتدایی لی اولیویرا، عزت الله پورقاز، سعید آقایی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، حسن جعفری، شاهین ثاقبی، رسول نویدکیا، جلال علی محمدی، مهرداد محمدی و ساسان انصاری بازی را آغاز کرد و در سوی دیگر برای تراکتورسازی فرزین گروسیان، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی زاده، محمد نادری، محمد ایران پوریان، علی طاهران، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، فاخر تهامی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی به میدان رفتند.

اولین گل این دیدار در همان دقایق ابتدایی بازی توسط شاهین ثاقبی، هافبک جدید سپاهان به ثمر رسید اما مهدی شریفی اواسط نیمه نخست برای تراکتور گلزنی کرد تا با گلزنی دو بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم حریف را داشتند این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

اتفاق ویژه این دیدار مصدومیت شدید سعید آقایی، مدافع چپ جدید سپاهان از ناحیه زانوی پای چپ بود که باعث تعویض او در آخرین دقیقه نیمه نخست شد.

کد خبر 311029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.