عفاف و حجاب در سلامت و پاکی جامعه مؤثر است

فرماندار آران و بیدگل گفت: عفاف و حجاب به عنوان یک شاخص مهم در سلامت و پاکی جامعه مؤثر است و بستر لازم را برای تربیت صحیح نسل امروز و فردای جامعه فراهم می کند.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل معینی نژاد  با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، خانواده را مهمترین متولی در جهت ترویج این فرهنگ دانست، اظهار داشت: عفاف و حجاب به عنوان یک شاخص مهم در سلامت و پاکی جامعه مؤثر است و بستر لازم را برای تربیت صحیح نسل امروز و فردای جامعه فراهم می کند.
وی عفاف و حجاب را یکی از راه های مهم حفظ و تحکیم بنیان خانواده خواند و افزود:خانواده مهمترین متولی در جهت ترویج این فرهنگ است.

فرماندار آران و بیدگل، عفاف و حجاب را یکی از مصادیق صیانت از حقوق شهروندی برشمرد و تأکید کرد: کوشش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومی خواهد شد.

وی حجاب اسلامی را تجلی زیبایی های معنوی زن ذکر کرد و  خاطر نشان کرد: بدون شک حجاب دینی، زن را از آفات و بیماریهای بسیاری حفظ می کند.

وی با اشاره به اینکه نگاه غرب به زنان، نگاهی ابزاری است افزود: باید با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی بتوانیم در مقابل تهدیدها و هجمه های فرهنگی از سوی دشمنان انقلاب و نظام بایستیم.

بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید. /

کد خبر 311023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.