گلپایگان میزبان ۱۰ شهید گمنام

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان گفت: ۱۰ شهید گمنام تازه تفحص شده شنبه ۲۴ تیرماه بر روی دست مردم گلپایگان تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، محمود فروزاد در جلسه هماهنگی استقبال از کاروان شهدای گمنام در گلپایگان اظهارداشت: روز جمعه ۲۰ شهید گمنام تازه تفحص شده در قالب  دو کاروان وارد شهرستان کاشان می‌شوند.

 وی افزود: یکی از این دو کاروان شهدای گمنام  پس از کاشان برای تشییع  به سمت گلپایگان حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان گفت: عصر روز شنبه ۲۴ تیرماه  مراسم استقبال شهدا از ورودی شهر گلشهر در محل پلیس راه  با همکاری کمیته استقبال در مسیر انجام می‌شود.

وی افزود: کاروان شهدا در مسیر با عبور از شهر گلشهر- گوگد در میدان ۱۷ شهریور گلپایگان به طرف امام زادگان هفده تن تشییع و در این مکان مراسم ویژه شبی با شهدا با حضور امت شهید پرور برگزار خواهد شد.

فروزاد خاطر نشان کرد: به منظور تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار و شهادت‌طلبی و مبارزه با استکبار جهانی، تشییع پیکر مطهر ۱۰ شهید گمنام تازه تفحص شده در گلپایگان برگزار می شود.

وی گفت: پس از گلپایگان کاروان شهدا به سمت خوانسار و شهرهای غرب استان خواهند رفت و در مسیر مورد استقبال قرار می‌گیرند، پیکر شهدای مطهر در روز شهادت امام جعفرصادق(ع) در زادگاه آنان خاک سپاری می‌شود. /

کد خبر 310968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.