رونمایی از نخستین تفاهم نامه بین المللی دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان و موسیقی فرایبورگ آلمان

با حضور دکتر محمد حسین امید ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و معاون سابق وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از نخستین تفاهم نامه بین المللی دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان و دانشگاه موسیقی فرایبورگ آلمان رونمایی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان، دکتر محمد حسین امید ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و معاون سابق وزیر علوم،تحقیقات و فناوری از دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان بازدید کرد.

امید پس از بازدید از نمایشگاه آثار دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان و هسته های هنر بنیان مرکز خلاقیت و نوآوری فرهنگ و هنر و رسانه از تفاهم نامه بین دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان و دانشگاه موسیقی فرایبورگ آلمان رونمایی کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حمایت و استقرار هسته های هنر بنیان در دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان عقد تفاهم نامه های دانشگاهی و ارتباطات بین المللی دانشگاههای علمی کاربردی را در رشد علمی و عملی این دانشگاه ها موثر دانست./

کد خبر 310882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انسیه صفاپو IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
    0 0
    این رویداد مهم علمی را تبریک عرض می کنم دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز توان ظرفیت لازم و کافی برای ایجاد ارتباطات علمی بین‌المللی را دارد رییس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر 13 تهران