پرداخت بیش از 6 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی نجف آباد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 6 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی این شهرستان پرداخت شده است. 

به گزارش ایمنا، علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزیستی نجف آباد از پرداخت 3 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض مسکن به مددجویان بهزیستی شهرستان نجف آباد در سالجاری خبر داد و گفت: این تسهیلات بمنظور تعمیرات و بازسازی 37 واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش شهرستان پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: همچنین با هزینه بیش از چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و کمک و یاری خیران شهرستان، چهار واحد مسکونی در شهر کهریزسنگ نجف آباد احداث شد که در هفته بهزیستی تحویل مددجویان زیرپوشش قرار می گیرد.
رییس اداره بهزیستی نجف آباد افزود: زمین این چهار واحد مسکونی از طرف خیران تامین شده است.
وی در بخش دیگری به تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیرپوشش این شهرستان اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 6 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی این شهرستان پرداخت شده است. 
قناعت کار افزود: این تسهیلات به 61 خانواده و در قالب وام های قرض الحسنه با بازپرداخت پنج ساله در زمینه اشتغال خانگی و کسب و کار پرداخت شده است.
وی، میزان وام های پرداختی را پنج تا 10میلیون ریال برای شغل های خانگی و تا سقف 150 میلیون ریال برای اشتغال مددجویان عنوان کرد.
قناعت کار یادآور شد: هم اکنون چهار هزار و 774 معلول جسمی حرکتی، کم توان ذهنی، اعصاب و روان، شنوائی، گفتاری، بینائی، اوتیسم، سالمندان و ضایعه نخاعی زیرپوشش اداره بهزیستی این شهرستان قرار دارند. 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد گفت: در این شهرستان هفت مر کز روزانه و 3 مرکز شبانه روزی با ظرفیت 980 نفر به معلولان خدمات ارائه می دهند. 

کد خبر 310835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.