ایجاد بیش از ۲۵ هزار اشتغال جدید در شهرک های صنعتی اصفهان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان از ایجاد بیش از ۲۵ هزار اشتغال جدید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اصفهان در دو سال آینده به واسطه بهره برداری از پروژه های تولیدی و صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محمد جواد بگی توسعه تولید محصولات دانش بنیان، صادرات گرا و رقابت پذیر را از اولویت های اصلی کشور عنوان کرد و گفت: در دولت یازدهم با امضای بیش از۱۲۰۰ قرارداد واگذاری با مساحت ۶۰۰ هکتار زمین به سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، گام های موثری در جهت توسعه صنعتی و فراصنعتی استان برداشته شد که با بهره برداری از واحدهای تولیدی حاصل از قراردادهای فوق، زمینه اشتغال بیش از ۲۵ هزار نفر از جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی استان  کشور در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور فراهم خواهد شد.   

وی با تقدیر از رشادت ها و تلاش فعالان بخش های مختلف تولیدی کشور که در سال های اخیر با مقاومت در برابر مشکلات ناشی از تحریم، رکود و ... توانستند زمینه ایجاد اشتغال مناسب و رشد صنعتی کشور را فراهم نمایند، افزود: با اعتماد مجدد مردم کشور به دولت تدبیر و امید، شاهد تلاش مضاعف همه دولتمردان و تصمیم سازان کشور در جهت پاسخگویی به این اعتماد ملی و توسعه اشتغال و معیشت شهروندان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خواهیم بود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اصفهان، توسعه زیرساخت های لازم جهت سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و همچنین حمایت های معنوی از فعالان این بخش مانند برگزاری تورهای صنعتی و نمایشگاهی و آموزش مدیران و کارکنان مستقر در شهرک های صنعتی را از اقدامات این شرکت در سال های اخیر عنوان کرد و بیان داشت: بدون شک در دولت دوازدهم شاهد استمرار این فعالیت ها و تلاش در جهت افزایش خدمت رسانی به شرکتهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خواهیم بود.

کد خبر 310779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.