رفع معضلات شهری در گرو استفاده از تکنولوژی های روز است

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز تمام کشورها به سمت تکنولوژی های نوین حرکت می کنند از این رو باید برای برطرف کردن معضلات شهر به سمت استفاده از تکنولوژی های روز حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن درحاشیه مراسم رونمایی از شبکه فناوری اطلاعات حوزه حمل و نقل و ترافیک که در قالب شصت و دومین برنامه از سری برنامه های هر هفته چند افتتاح برگزار شد، اظهارکرد امروز ۵ نرم افزار همچون اصفهان ترافیک، ترافیککال، ترافیک یار، ترافیک پدیا و ترافیکستان برای کاهش بار ترافیکی شهر رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه اگر شهروندان با استفاده از این نرم افزار اطلاعات لازم را به شهرداری اطلاع رسانی کنند به طور حتم ترافیک شهر را کاهش و آسایش را برای خود به ارمغان می آورند، ادامه داد: همچنین میزان استفاده شهروندان از نرم افزار موفقیت این نرم افزارها را نشان می دهد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان خاطر نشان کرد: امروز تمام کشورها به سمت تکنولوژی های نوین حرکت می کنند از این رو باید برای برطرف کردن  معضلات شهر به سمت استفاده از تکنولوژیهای روز حرکت کنیم.

روشن اضافه کرد: شهروندان با استفاده از این نرم افزارها می توانند از اطلاعات مورد نیاز خود در شهر مطلع و از سردرگمی نجات یابند.

کد خبر 310657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.