اصفهان میزبان مرحله اول رقابت‌های لیگ دسته یک گلف آقایان

دبیر هیأت گلف استان اصفهان گفت: مرحله اول مسابقات لیگ دسته یک آقایان ۲۲ تا ۲۵ تیرماه در زمین گلف ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

حسین‌علی یوسفی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص میزبانی مرحله اول لیگ دسته یک آقایان، اظهار کرد: مرحله اول مسابقات لیگ دسته یک گلف آقایان از ۲۲ تا ۲۵ تیرماه در زمین گلف ورزشگاه بزرگ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تا کنون ۹ تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و احتمال دارد ۲ تیم دیگر نیز به جمع تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها اضافه شوند. هر تیم متشکل از چهار بازیکن است.

یوسفی بیان کرد: تیم‌های هیأت شاهین‌شهر و هیأت شهرستان اصفهان (باشگاه پردیس) نمایندگان استان اصفهان و نمایندگانی از استان‌های چهارمحال و بختیاری، کرمان، لرستان، گلستان، قم، خوزستان و اردبیل در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. تیم‌های فارس و مازندران حضورشان هنوز قطعی نشده است.

دبیر هیأت گلف استان اصفهان گفت: در جهت همگانی کردن رشته گلف و جذب علاقه‌مندان به این ورزش پیشنهاد میزبانی مرحله اول مسابقات لیگ دسته یک را به فدراسیون دادیم که با توجه به قابلیت‌های استان اصفهان در ورزش گلف و شرایط برگزاری این رقابت‌ها در ورزشگاه بزرگ با این پیشنهاد موافقت شد.

وی اضافه کرد: اصفهان یک نماینده در لیگ برتر دارد که امیدواریم در این رقابت‌ها نیز نمایندگان اصفهان به لیگ برتر صعود کنند.

کد خبر 310377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.