پیشرفت ۵ روزه سازمان لیگ!

با وجود انتقادهایی که به تأخیر در برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر می‌شود سازمان لیگ از این حیث نسبت به سال گذشته اندکی پیشرفت کرده است.

به گزارش ایمنا، کادر فنی و مدیریتی برخی از باشگاه‌ها به این معترض هستند که مراسم قرعه‌کشی لیگ هفدهم ۱۹ روز قبل از آغاز رسمی این رقابت‌ها برگزار می‌شود. این در حالی است که سازمان لیگ معمولاً هر ساله در این باره رویه مشابهی داشته و مراسم قرعه‌کشی لیگ را به فاصله کوتاهی از شروع فصل جدید برگزار کرده است.

انتقاد باشگاه‌ها با توجه به اینکه این تأخیر برنامه‌ریزی بهینه آنها را در دروان آماده‌سازی پیش‌فصل غیرممکن می‌کند وارد به نظر می‌رسد اما جالب است که این اعتراض‌ها در حالی امسال کمی شدت گرفته و در یک مورد به شکل عجیبی منجر به احضار سرمربی پیکان به کمیته اخلاق (!) شده است که فاصله زمان قرعه‌کشی با شروع مسابقات در سال‌های قبل حتی کمتر بود.

برای نمونه لیگ شانزدهم در حالی از چهارم مرداد ۹۵ شروع شد که قرعه‌کشی این رقابت‌ها بیست و دوم تیرماه برگزار شد. به عبارت دیگر، فصل پیش بین زمان قرعه‌کشی و آغاز رسمی مسابقات کمتر از ۲ هفته فاصله وجود داشت و باید گفت که سازمان لیگ دست‌کم نسبت به پارسال در این زمینه ۵ روز پیشرفت کرده است.

کد خبر 310363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.