بدبیاری در خوش‌شانسی + عکس

سنگربان جوان اصفهانی که پس از جدایی دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتورسازی نسبت به قبل موقعیت بهتری در تیم تبریزی پیدا کرده است در جریان یک بازی دوستانه بیهوش شد.

به گزارش ایمنا، محمدامین بهرامی که محصول تیم‌های پایه ذوب‌آهن است سال گذشته از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شد تا دروازه‌بان سوم تراکتورسازی باشد.

این دروازه‌بان ۱۹ ساله اصفهانی فصل پیش با توجه به حضور یک سنگربان ملی‌پوش در این تیم عملاً شانسی برای بازی پیدا نمی‌کرد اما پس از بازگشت محمدرضا اخباری به سایپا از یک طرف و ممنوعیت تراکتورسازی از جذب نفرات جدید از سوی دیگر جایگاه او دست‌کم به دروازه‌بان دوم تیم تبریزی ارتقا پیدا کرد و شانس بازی کردنش به مراتب بیشتر از قبل شد.

شاید بهرامی انتخاب اول یحیی گل‌محمدی برای حراست از چارچوب دروازه تراکتورسازی در لیگ هفدهم نباشد اما با توجه به جوانگرایی اجباری در تیم تبریزی دروازه‌بان جوان اصفهانی از این پس دست‌کم در دیدارهای دوستانه فرصت بیشتری برای حضور در زمین پیدا می‌کند. این اتفاق اما برای بهرامی خوش‌یمن نبود و او در جریان دیدار با نفت مسجد سلیمان در اثر برخورد با بازیکن حریف از ناحیه سر مصدوم و بیهوش شد هرچند که در نهایت خطر از بیخ گوشش گذشت.

این تصویر را سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی از حضور بهرامی در بیمارستان منتشر کرده است.

کد خبر 310343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.